Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Geryon schreef:HorseTopShop schreef:Nou daar gaan we....
Er is niet echt een bepaald ras waar ik niks mee heb. Vind de meeste wel leuk.
Alleen die standaard bruine paarden met zwarte manen en staart heb ik nooit wat aan gevonden. KWPN-ers noemen ze ze vaak. (Al is dit geen ras)
En merries heb ik ook niks mee. Wat je altijd hoort over de hengstigheid. Dat gemiep met die merries.
Ochtjee, en toen was ik op zoek naar een nieuw paard. Kom ik thuis met een donkerbruine merrie met zwarte manen en staart![]()
Helemaal hoteldebotel op dat meisje
Ik vind elk ras leuk. Maar niet elk paard...
Haha zo typisch. Ik wilde geen vos (maar een bruine) en een merrie hoefde ik al niet eens over na te denken. En wat werd het? Natuurlijk een vosse merrieWél met ramshoofd

Te veel voor het gemak van de mens doorgefokt. Snurrrrk.
.
dat kun je namelijk gewoon scheren
Loveskary schreef:Shetlander moet ik echt niet,zijne echte last posten.
Ze komen nooit in de wei en ik heb vele liefhebbers eigenaar shetlanders achter die beesten aan zien zitten omdat ze niet kwamen.
Heb helaas wel een shet op stal in de winter komt dat beest wel eten´s tijd maar in de zomer nee hoor.
Hannah_Horse schreef:Sorry hoor, maar wat worden rassen hier afgekraakt! En ik weet dat het topic hier voor is (duhh) maar je kan ook gewoon normale redenen geven... Niet elke Fries is lomp, niet elke Arabier heeft een enorme deuk in zn neus, niet elke Shet is een lastpost, niet elke Tinker is lelijk. Denk even na voor je iets zegt... Sorry, dit moest er even uit.
Hannah_Horse schreef:Sorry hoor, maar wat worden rassen hier afgekraakt! En ik weet dat het topic hier voor is (duhh) maar je kan ook gewoon normale redenen geven... Niet elke Fries is lomp, niet elke Arabier heeft een enorme deuk in zn neus, niet elke Shet is een lastpost, niet elke Tinker is lelijk. Denk even na voor je iets zegt... Sorry, dit moest er even uit.