Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
schoot er een waterstraal op der kont en ze sprong, hop! de lucht in met 4 benen, ik hing er naast... en toen rende ze hard weg, ze stopte en ik lag.
Millanka schreef:dark_nijnte schreef:Als klein meisje op de manege gingen we met de ponies altijd zonder zadel rijden in maart. Ik had een geniaal spelletje bedacht om te spelen: estafette met een bekertje water. Het team dat aan het einde van de race het meeste water in zijn bekertje had zitten zou winnen. Waar ik even geen rekening mee had gehouden was dat de haflinger waar ik op reed het niet zo op water had.. in de bocht morste in een paar druppels op zijn schouder en dat beest zette het me toch op een rennenvastbesloten als ik was hield ik het bekertje nog stevig vast, maar met éen hand was ie echt niet te stoppen. Instructrice roept naar me 'laat dat bekertje maar vallen!' maar ik dacht dat ze riep 'laat je jezelf maar vallen!'. Dus ik dacht ach, zij zal het wel weten.. dus heb mezelf er met een zwiepert in volle galop af gegooid.. nog steeds met dat bekertje in mijn hand, waar wonderbaarlijk genoeg nog water in zat, dus ben toen keihard naar mijn team gerend om het bekertje aan de volgende team genoot te overhandigen
je had de kop van die instructrice moeten zien..
heb hier heel hard om moeten lachen, mijn dag is weer goed
ook bij mij zou het bekertje aan het kortste eind trekken haha. ik zou me niet zomaar laten vallen
) ik toch niet. Maar paard dacht daar anders over. Dus stopt kalmpjes voor de hindernis, en ik vlieg er voorover af, zoals in de strips. Géén idee waar ik die voorwaartse impuls vandaan kreeg, want uit mijn paard kwam het niet
En dan staat dus de hele manege te kijken
Ik er zo snel mogelijk weer op (want als je binnen een minuut weer zat, mocht je door) en verder met het parcours

hij zat wel goed vast hoor, maar dan bleef ik steken met mijn handen/vingers en dan glijdt hij mee. deed wel pijn
je kan je er vast geen beeld bij vormen..
ik vond het zoo erg want die was ook net nieuw zij ze
hihih