Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

set_elkol schreef:Maar hoe bedoel je dat je niet van kruisingen houdt, als in, elke kruising pakt lelijk uit/elke kruising die je ooit hebt gezien was lelijk, of houd je niet van het idee van kruisingen (fokken)?
Maar ik snap je punt wel, het random gemakzuchtige kruisen spreekt mij ook niet aan.
Geen bewuste kruising, 1 bonk spier en rond geribt, absoluut cool karakter, alleen echte ponybeentjes onder een flink lijf. Ach ik vind dr fantastisch
Vooral die laatste. Snooki schreef:set_elkol schreef:Maar hoe bedoel je dat je niet van kruisingen houdt, als in, elke kruising pakt lelijk uit/elke kruising die je ooit hebt gezien was lelijk, of houd je niet van het idee van kruisingen (fokken)?
De kruisingen die ik heb gezien waren niet echt ''mooi'' te noemen. Maar het kan wel.
Kruisen opzich vind ik oke, mits er zoals hier goed wordt gekeken naar het eind resultaat.
Vaak heb ik het idee dat er maar wat bij elkaar wordt gezet in de hoop dat er iets leuks uitkomt..

Die PRE is idd erg leuk, ben benieuwd hoe die er over een paar jaar uit ziet.
we zijn erg blij met Pepita en ook heel benieuwd hoe ze uitgroeit. Haflingers kruisen inderdaad vaak erg leuk! 
maar ik snap je