Een paard heeft 2 kwartieren.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
carmenbrum schreef:Doanique schreef:Zo stond ik laatst de uiers van de merrie van een vriendin schoon te maken, en het dochtertje van een collega dat mee was stond het uit te gillen. Eh
Haha, een paard heeft maar 1 uier
xBerber schreef:Frankaas schreef:Telt de mijne ook?![]()
Ik reed nog niet zo lang op de manege en mijn nicht ging nog vaak mee. Het is trouwens nog niet zo lang geleden gebeurt hoor, twee maanden ofzo. Maar ja. Er waren opeens allemaal nieuwe paarden, en die hadden nog geen naam, dus werden ze Nipa en Nipo genoemd. (Nieuw Paard, Nieuwe Pony). Ik zo: 'Ahh, wat is Nipa een leuke naam zeg!' Ook al verteld aan de gene waar ik altijd mee fiets. De week daarna, toen ik weer ging paardrijden, ging me nicht weer mee want ik kon nog niet echt een pony opzadelen. Ik liep door de stallen, maar de nieuwe paardjes stonden er niet meer. Dus ik liep naar mijn nicht toe: 'Waarom is Nipa weg?' 'Nipa noemen ze de nieuwe paarden die zijn gekomen en nog geen naam hebben.' 'Oh.'
Je bent niet de enige heur, deed ik dus ook toen ik daar net ging rijden. En kom ook nog regelmatig mensjes tegen die het doen. Simone ook enzo.