Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aria_zz schreef:nee, want als een dode geest hetzelfde is als een levende, dan zit je nog steeds in de dood-leven idee.
Een geest is een geest.
Maar ik weet niet hoe het werkt om te readen (dat kan ik niet).
Ik doelde vooral op dat je er moet kunnen uithalen of de persoon/wezen dat je read dood of levend is, omdat er hier mensen zijn die zeggen dat dit toch het aller belangrijkste is en zoals jezelf zegt belangrijker dan die kleine pijntjes.
Maar wie zegt dat dat zo is? Misschien is voor een 'geest' per sang de dood een miniem iets, dat enkel invloed heeft op de sterke/kracht van het uitgezonden signaal.
Vergelijk het met een radio: een radiomaker zend uit, en doet zijn ding, en geeft er niet om dat niet iedereen op die frequentie zit want hij is gewoon aanwezig. Dat moest hij levend zijn hij op frequentie 100 zit waar levende mensen hem kunnen horen, en als hij dood is op frequentie 90 waar maar weinig mensen hem kunnen horen, doet er voor hem ook niet toe, want hij zend uit en dat is zijn 'leven' (is nu wel een slecht gekozen uitdrukking) en hij hoeft niet perse te zeggen: he mensen, ik ben wel dood he! want dat vind hij nu wel de minst interessante informatie.
snap je wat ik bedoel? Vind het moeilijker uit te leggen dan ik dacht
Focussed schreef:Ik vind het werkelijk waar walgelijk om zo'n beschuldiging te doen jegens Stef, geen stijl dit
Focussed schreef:Dat is hetzelfde als met cold reading, het medium lijkt ook altijd van alles en nog wat te weten, over de naam van overleden familie leden, je huis, je auto nog aan toe. Wat je niet weet is dat jouw lichaamstaal meer vertelt dan je zelf ooit zou kunnen doen.
gohya schreef:Ik heb het gevonden,maar ik snap heel goed als het onduidelijk overkomt op jullie hoor.
En je hoeft je absoluut niet banketstaaf te vinden,echt niet,vergissen is menselijk.
gohya [ Spring naar bericht ] Geplaatst: 12-11-12 11:54
Reacties: 754
Bekeken: 14213
@DaniBanani
Wat zou je als proefpersoon dan willen? een reading over je paard?
Iets over je overleden opa? of ander familielid?