Dees schreef:Lijkt me leuk paard.
De passage "keuren toegestaan, kosten koper" vind ik niet zo leuk.
Hmmm, bij goedkeur de kosten voor de koper en bij afkeur kosten voor de verkoper. Dan heb ik er vertrouwen in..
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dees schreef:Tja, Tita, en wat ben je succesvol geweest in je keuze...
[MD] Merrie met groeiachterstand, slechte vacht en lusteloos
Ook anno 2012 zijn serieuze verkopers met een paard van de juiste prijs bereid om de kosten bij afkeuring te betalen.
Bij goed: kosten koper. Bij niet-goed: kosten verkoper. Ik vind dat niet meer dan normaal.
Dees schreef:Ook anno 2012 zijn serieuze verkopers met een paard van de juiste prijs bereid om de kosten bij afkeuring te betalen.
Bij goed: kosten koper. Bij niet-goed: kosten verkoper. Ik vind dat niet meer dan normaal.
Pletje123 schreef:amarial schreef:Ja ging leuk, ze vroeg niet direct alles en trok haar niet in de krul, dat is wat goed is voor haar!
Was een leerlinge van memeisje is niet bang en heeft er wel gevoel voor
![]()
Ik heb een nieuw paard!! De Rhodium is helemaal goed
Seven schreef:gefeliciteerd pletje ben vreselijk blij voor je.
Op de tita dees saga ga ik maar niet in
we zijn net terug het is een leuk dier, makkelijk bewegen, schakeld soepel, vriendelijk oog. Ik vond dr leuk ze word binnenkort gekeurd en wie weet kunnen wij ons de nieuwe eigenaar noemen van de uphill.
studiemiep schreef:nou somebody ook in de hogere prijsklasse zie je dit echt niet hoor (maar vaak zijn er dan van te voren al wel foto's gemaakt...) en is het toch echt keuren kk
Somebody_ schreef:studiemiep schreef:nou somebody ook in de hogere prijsklasse zie je dit echt niet hoor (maar vaak zijn er dan van te voren al wel foto's gemaakt...) en is het toch echt keuren kk
Nou Studiemiep, ik ben behoorlijk bekend in de hogere prijsklasse en daarin is het vrij normaal om al foto's te hebben (soms) en dan wordt er overgekeurd op voorwaarden, zoals ik hierboven al zei.
ikke schreef:Dees schreef:Ook anno 2012 zijn serieuze verkopers met een paard van de juiste prijs bereid om de kosten bij afkeuring te betalen.
Nou nee dus. Je hebt immers geen invloed op die keuring. Als jij een paard aanbiedt dat het leuk zal doen in de basissport maar waarbij Z toch echt wel de max is en de koper wil keuren voor het hogere werk, heb je een leuk verschil in opvatting. Krijg jij wel de rekening.
We noemen het allemaal wel "keuring" maar feitelijk is het niet meer dan een aankoopadvies! Ik ga de adviezen van potentiele kopers niet financieren..........