listiglistje schreef:Ik ben het met Ikke eens, er wordt te spastisch gedaan terwijl een keuring je maar garantie geeft tot aan de uitgangsdeur van de kliniek!
Ik heb er zelf een die echt vanalles mankeert en 3 x is afgekeurd als rijpaard, maar doet het nu leuk in de sport en mankeert echt nooit wat![]()
Veel mensen zouden hem wel willen, behalve als ze weten wat ie allemaal mankeertEn ik heb echt heel veel 100% ggk gezien die het niet gehaald hebben
Het gevaar bij zulke paarden (niet persoonlijk opvatten!!) is dat ze soms door zaken heenlopen. Ze lijken prima in orde, maar blijken een pijngrens ter hoogte van de Eifeltoren te hebben. Aan de eigenaar/ruiter om dat te herkennen.
Ik heb eens zo'n paard meegegmaakt. Dat paard kreeg onderweg een trap van een ander paard; pijpbeen van de kogel tot de knie open! Paard liep nog niet bij benadering kreupel! Dit paard liet helemaal niets zien.
Op het moment dat het paard liet zien dat het pijn had, bleek het dier op vier benen kats-versleten. Hoe goed je ook je best doet; op zo'n moment ga je je afvragen waar je iets gemist hebt......