Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Ik vind 6000 euro nog steeds aardig wat geld met helemaal voor dit paard is gewoon een standaardpaard met matige beweging geen topper iig.
Pletje123 schreef:jury schreef:http://link.marktplaats.nl/579014729
zou zelf niet zo gauw gaan voor een fries maar vind deze wel erg gaaf. En lekker aan de maat.
Waarschijnlijk hangt er een flink prijskaartje aan.. ik vind dat je voor dat geld beter een rijpaard kunt kopen, want dan heb je al gauw meer kwaliteit te pakken. Friezen zijn leuk en hebben vaak een erg prettig karakter, maar het blijft toch een Fries. En degene die apart lopen zijn onbetaalbaar..
Ramzi schreef:Dus als iemand nog een fijn paard zoekt met veel werklust en eentje die van Hanneke afkomt met een super lijntje erachter.. Hier is je kans. Ik ken hem al vanaf dat ze hem vanaf de 3 jaar heeft en hij heeft werkelijk nog nooit iets gehad. Een draak is het af en toe,maar ben je consequent in je rijden ho= ho go=go dan ga je echt verder met hem komen.
En als het een kloteknol 1ste klas wat geweest had ik hem hier niet aangeboden![]()
http://www.sporthorses.nl/advertentie/p ... ek/rhodium
Dees schreef:tita schreef:Ik vind 6000 euro nog steeds aardig wat geld met helemaal voor dit paard is gewoon een standaardpaard met matige beweging geen topper iig.
Interessant. Mag je voor 6.000 euro een topper verwachten?
Ik vind van niet.
Voor 6.000 euro mag je een correct en volledig gezond paard met aardige bewegingen verwachten.
Was dit een topper in het bewegen, had er op zijn minst een 1 vóór die prijs mogen staan.
tita schreef:O waarom geen Rhodium...
Over het algemeen van horen zeggen zijn veel Rhodiums rotbokken (ja weet het niet allemaal) en papa zelf kan niet eens meer de ring in zonder te flippen. Hij is zeer sensibel en gespannen wat ie dus regelmatig door fokt.
Helaas ken ik dus 2 Rhodiums die zich niet laten berijden en na ons tafelronde op stal kwamen er dus nog meerdere verhalen los.
tita schreef:@ Ikke sommige fokkers kijken niet naar het karakter maar naar het bloed ik weet nog dat van Helvoirt ooit tegen mijn fokker zei.... ik hoef er gelukkig niet op ..... (jazz x amor)
Sommige paarden zijn moeilijk en heeft niks met stalmanagement te maken.
tita schreef:[naam verwijderd] schreef:Interessant. Mag je voor 6.000 euro een topper verwachten?
Ik vind van niet.
Voor 6.000 euro mag je een correct en volledig gezond paard met aardige bewegingen verwachten.
Was dit een topper in het bewegen, had er op zijn minst een 1 vóór die prijs mogen staan.
Goed misschien moeten we nog eens het woordje topper defineren want ik versta daar iets anders onder dan jij
Maar dit gevalletje als ie zo blijft lopen dan zal het toch behoorlijk zwaar krijgen vanaf de M2 denk ik zo
Dees schreef:Ook Samber himself had wel eens een rotte appel erbij zitten.