wat voor paard wou jij vroeger? en wat werd het?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 14:34

kiki1976 schreef:
Als penny meissie droomde ik van een stoer zwart paard, en het moest natuurlijk wel een hengst wezen die alleen ik kon berijden.....

+1!

maar wat het nu word komt hopelijk nog, het liefst een lieve bomproof merrie die wel een sprongetje kan maken enzo en waar ik lekker mee naar buiten kan!

khorizon

Re: wat voor paard wou jij vroeger? en wat werd het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 14:42

Ik wou vroeger een mooi zwart paard dat super kon springen en nergens bang voor was.

Ik kreeg een ruin van 1.83m, vos, zwaar mishandeld en ondervoed. Maar met veel geduld werd het een super paard. En springen kon hij super. Helaas is hij overleden. Hij is 14 jaar bij ons geweest.

Toen wou ik een leuk jong dressuurpaard waarmee ik verder kon komen in de sport.

En nu heb ik een ster-merrie van 1.70, spring gefokt (burggraaf), 17 jaar en ze had flink overgewicht toen ik haar overnam. Ze is 2 jaar mijn verzorgpaard geweest en ik had een echt klik met haar. Toen ze weg moest bij haar vorige eigenaar heb ik besloten haar over te nemen.

En in de toekomst kijk ik wel wat er op mijn pad komt. Het kan raar lopen.

xojeanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 15:18

Ik wou vroeger altijd een fries, met heeeele lange manen. of een indianen paard met heeeeeele lange manen. dat indianen paard zou ik nog steeds wel willen hebben..

heb nu nog geen eigen paard, wel een bijrijdpaard. wat geen fries is en ook geen indianen paard, maar wel heel lief!

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 16:42

Een haflingerruin met lange manen en een stevige bouw. Het is geworden een haflingermerrie met halflange manen en een stevige bouw. Sinds kort ook nog een prachtig haflingerveulen erbij :D

nicolrocket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 23:34

ik wou toen ik heel klein was en fjord of haflinger, toen ging ik voor me eerste paardje kijken en dat werd een volbloed arabier hahaa, en nu ben ik helemaal gellukig met me nieuwe dravermerrie :D

kim_sietske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 13:09

Als die maar blond was!! Haha toch wel trotse eigenaar van een fjord al zo'n 6 jaar *\o/*

Paardjes1010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:04

Ik weet het dit is oud :( :o maar nou en ik wil want ben nog maar een meisje een bruine fries jullie denken mis dat moet een kruisig zijn maar nee vroeger bestonden ze echt ook witte maar omdat ze zwart mooier vonden hebben ze de rest weg gefokt maar soms gebeurt er iets raars 2 helemaal zwarte Friezen die in hun genenen nog Bruijn hebben kan er een Bruijn veulen uit komen die word niet toegestaan in het stam boek omdat ze alleen maar zwarten willen |( maar ik wil dus heeeeel graag zon bruine gaat heel moeilijk worden om er een Terlingen en in die tijd zijn ze mis helemaal weg nu is er soms nog 1te of meer maar ja als dat niet lukt wil ik een fjord I know heel wat anders maar nou en

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 16:16

ik heb nooit een bepaald ras willen hebben, wat ik juist niet wilde is een barokke paard of arabier.
mijn pony/penny droom was altijd om een prachtige hengst te hebben.
nu is mijn droom toch wel uitgekomen ik heb een prachtige hengst met wel 1/4 arbabier haha

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-17 17:32

Omdat dit wel een heel oud tppic is hier een slotje :)