Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Inoterry schreef:Goldz kennende trekt hij zich weinig aan van wie er met hem bezig is. Als hij eenmaal een bepaald wangedrag in zijn hoofd heeft, doet hij het gewoon en neemt hij de gevolgen voor lief. Het is hem 1 keer gelukt om zich zo te gedregen, dus de kans is behoorlijk aanwezig dat hij het donderdag ook weer doet.
nathalie2302 schreef:Nou...we zijn op buitenrit gegaan...alleen gestapt (ik was toch loei-nerveus omdat dit de eerste keer weer was sinds de ellende-rit) en bij passenderende auto's wilde ik het liefst helemaal uitwijken maar toch braaf naast P.C. blijven rijden en Cos gaf er ook helemaal niks om (dan denk ik dus meteen weer "SUUUUKKELLLL")
Wel veel modder buiten zeg, we zijn ook niet helemaal diep het bos in gegaan, het was teveel 'ploegen' anders voor die arme P.C.
Renate ook een moeilijk paard dus? Ik voel me dan soms echt nog sukkeliger, ik heb ook nog eens een braaf dier
Ik heb trouwens ook veel problemen met mijn houding, hebben jullie dat ook? Dan ziet Cos iets en doet hij z'n hoofd omhoog (logisch), dan zie ik die halsspieren (okay met wintervacht iets minder duidelijk) en denk ik meteen....goh, met z'n hoofd omhoog en die nek erop heb ik met mijn (bitloze) hoofdstel eigenlijk niks meer in handen...en dan ga ik dus voorovergedoken zitten (echt de meest ideale houding natuurlijk om een eventueel huppeltje uit te zitten...NOT!). Ik heb heel veel moeite om, als ik spanning voel, juist diep en naar achteren te zitten....komt nog iemand dat bekend voor?