Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-11 17:18

paardjes123 schreef:
1. Na lang zeuren kwam hij laatst op wedstrijd kijken en foto´s maken want dat had ik gevraagd. Na de wedstrijd ik foto´s kijken heeft hij alleen maar foto´s gemaakt van mijn rode hoofd en paard staat er niet op :+

Herkenbaar :D
Toen heb ik gezegd dat het de bedoeling was dat het paard er ook opkwam, toen werd ik onthoofd op de foto :j
Toen nog eens uitgelegd dat we er allebei op moesten MET benen MET hoofden en nu resulteert dat in prachtige foto's van achteren (leuk hoor, je eigen kont terugzien :7 )

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 17:21

hahaha dat met die foto's herken ik ook, of alleen ik stond erop of idd het paard en toen ik ze eindelijk zo ver had dat ze allebei erop zette, toen namen ze steeds juist de momenten dat ie even tegen de hand was, haast knap aangezien hij best stabiel aan de teugel liep, ja want dan keek ie lekker wakker en niet zo suf :?

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 17:27

Dakotah schreef:
Mijn nichtje (geloof ik) toen ze voor het eerst het spul van mijn ruin er uit zag hangen.....
Wat is dat!!!!
Het lijkt wel een slurf!!!

Een omgekeerde slurf. Hij kan er niet mee drinken... zijn drinken komt er juist uit :+

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 20:06

Ik werk dus bij Harry's Horse. Als er in het magazijn een nieuwe medewerker is, natuurlijk altijd dikke lol om "pijpkousen" etc.!

Anoniem

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:38

'' Waarom kan dat zadel van dat (zwarte) paard niet op die zwarte shet? ''
:')

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:44

kan je shet verstoppertje spelen 8)7 zou wel handig zijn als zadels per kleur verkocht werden. Dat je gewoon 1 zadel voor alle zwarte paarden had ofzo :+

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 21:51

hahahaha wat een leuke opmerkingen staan hier tussen zeg! _/-\o_ Sommige opmerkingen zijn ook erg dom! :') Ach ja... ieder zijn ding he.

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 22:34

Ik rij voor iemand een schimel.
Regelmatig komen er kindjes die zeggen: Dat meisje heeft het paard van sinterklaas gejat!
of kijk mam het paard van sinterklaas is er al!
Hij is een arabier geen spaans paard maar die zien het verschil toch niet maar nogsteeds altijd grappig om te horen. XD

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:03

Ik moest in de klas is een verhaal vertellen, dus ik vertelde over mijn paard die op een winderige dag er bokkend vandoor vloog. Het bleef na afloop doodstil in de klas, dus ik had al zoiets van ja ik weet het, slecht verhaal. Zegt de juf "zijn er nog vragen?" komt er als antwoord "Ja, wat is bokken?" :') Dan moet je gaan uitleggen wat bokken is, waarbij het paard zijn kont in de lucht gooit _O-

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-11 23:48

haha :')

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 10:38

44Myrthe44 schreef:
Ik had een keer een vriendin mee naar mijn paard, en na het rijden had ik wat wortels en appels voor hem.
Ik vroeg haar of zij er ook een wilde geven, en toen vroeg ze 'aan wie dan?', ik zo 'aan het paard, aan wie anders?'
Was ze helemaal verbaasd dat paarden écht wortels en appels lusten, ze had altijd gedacht dat het een grapje was :P.

Ja zo hadden wij laatst ook vrienden op bezoek, die stonden zo leuk de paardjes te aaien. Dus ik zei; nou geef ze maar wat wortels. En zij: ohja? eten ze die echt? We dachten dat dat gewoon het verhaaltje van het paard van Sinterklaas was!

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:01

En nog een leuke van mijn schoonouders, die kwamen net even in de stal kijken toen ik aan het uitmesten was; goh, wat veel poep! En hoe vaak doe je dit nou, 1x in de week?

Eh... elke dag..?

annnneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:06

whahahaha sommige opmerkingen zijn echt geniaal!

wilma84

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:14

Op een mooie zondagochtend op stap met onze twee paardjes en de shet als handpony. Volgens een lief klein meisje in een fietszitje was dat (uiteraard) een mamma-paard met haar veulen. En die van mij was 'een ezel'! 't Is namelijk een prachtige lichte valk...

Mastrootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:19

pearlie schreef:
En nog een leuke van mijn schoonouders, die kwamen net even in de stal kijken toen ik aan het uitmesten was; goh, wat veel poep! En hoe vaak doe je dit nou, 1x in de week?

Eh... elke dag..?

Zo vroeg een meisje op mijn werk is hoe vaak ik nou naar mijn paard ging. Ik: ... Elke dag? Ze wilde het gewoon niet geloven, ze heeft minstens 4 keer gevraagt "Elke dag?!?!!" _O-

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:31

Oh die opmerking van moet je daar nu elke dag heen is een veel gehoorde, zelfs dat ik mn paarden al jaren had zeiden mensen nog moet je daar nu echt elke dag heen, JA! hihi

Tari_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:32

pearlie schreef:

Eh... elke dag..?

Mij werd al eens gevraagd of ik hem niet kon leren zijn ontlasting op te houden en hem dan gaan uitlaten (net zoals een hond).. Want dan bleef de stal toch veel langer goed..

Eentje van mezelf: Op de manège waar ik rijd, zag ik een paard met een brandmerk dat ik niet kende. ik vroeg aan de manègehouder wat voor ras hij was. Een Hannoveraan kreeg ik als antwoord. En ik tegen het paard: "oh, dan moet ik Engels tegen jou praten" 8)7

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:49

Tari_42 schreef:
pearlie schreef:

Eh... elke dag..?

Mij werd al eens gevraagd of ik hem niet kon leren zijn ontlasting op te houden en hem dan gaan uitlaten (net zoals een hond).. Want dan bleef de stal toch veel langer goed..

Eentje van mezelf: Op de manège waar ik rijd, zag ik een paard met een brandmerk dat ik niet kende. ik vroeg aan de manègehouder wat voor ras hij was. Een Hannoveraan kreeg ik als antwoord. En ik tegen het paard: "oh, dan moet ik Engels tegen jou praten" 8)7

Ik ken anders iemand die haar pony's geleerd heeft te plassen op commando, bij binnenkomen van de stal laat ze de dieren plassen in een emmer, zodat ze niet zo veel hoeft uit te mesten. Vond het wel een creatieve oplossing.

Tari_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:51

RusselNuwell schreef:
Ik ken anders iemand die haar pony's geleerd heeft te plassen op commando, bij binnenkomen van de stal laat ze de dieren plassen in een emmer, zodat ze niet zo veel hoeft uit te mesten. Vond het wel een creatieve oplossing.

Zo dan, dat is inderdaad heel creatief, hoe heeft ze dat dan voor elkaar gekregen?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 12:55

Tari_42 schreef:
RusselNuwell schreef:

Zo dan, dat is inderdaad heel creatief, hoe heeft ze dat dan voor elkaar gekregen?

Ik geloof dat ze gewoon bij binnenkomst in een schone stal een emmer eronder heeft gehouden, en dan iets zei als pssst en wanneer ze gingen plassen ze naderhand een snoepje kregen. Een soort van vrijheidsdressuur dus...

LovesSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:11

als een paard naar de hoefsmid gaat, gaan heel zijn hoeven eraf & krijgt hij nieuwe, aldus mijn schoolvriendinnetje :j

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:12

Wel rare vrijheidsdressuur XD.

lonimma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:29

lang geleden reed mijn moeder in een les, toen kwam haar lesgenootje alleen kijken, want rijden kon ze die dag niet..
ze zág eruit.. bont en blauw... niet normaal, op krukken, blauw oog, gekneusde ribben... heel sneu...

toen we vroegen wat er gebeurd was, vertelde ze dat ze op haar 3 jarige was gaan rijden, want ja, hij was 3 geworden, en dan kon je erop rijden... eeeh... het hele verhaal over dat paarden beleerd moesten worden, had ze gemist! hoe ze er in hemelsnaam op gekomen is..... maar goed, ze had wel wat geleerd... :+

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:35

OMG dan heb je echt een heel stuk gemist ja...

manonetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-11 13:43

pearlie schreef:
44Myrthe44 schreef:
Ik had een keer een vriendin mee naar mijn paard, en na het rijden had ik wat wortels en appels voor hem.
Ik vroeg haar of zij er ook een wilde geven, en toen vroeg ze 'aan wie dan?', ik zo 'aan het paard, aan wie anders?'
Was ze helemaal verbaasd dat paarden écht wortels en appels lusten, ze had altijd gedacht dat het een grapje was :P.

Ja zo hadden wij laatst ook vrienden op bezoek, die stonden zo leuk de paardjes te aaien. Dus ik zei; nou geef ze maar wat wortels. En zij: ohja? eten ze die echt? We dachten dat dat gewoon het verhaaltje van het paard van Sinterklaas was!

Geweldig! :')