Trusten!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
papagroom schreef:JessAndHope schreef:
En waarom word de gehele sport dan niet grondig onder de loep genomen en, bijvoorbeeld, de sporen afgeschaft? Als je toch met je kuit drijft, kan je die dingen net zo goed af doen
sporen zijn geen martelwerktuigen maar juist bedoelt om de hulpen verfijnder en suptieler door te kunnen geven.....
JessAndHope schreef:Miska schreef:Heb vaak zat een tik gehad, en ben er toch zeker niet slechter van geworden hoorMaar dat even ter zijde
JessAndHope schreef:ik WIL niet eens 1.40 rijden, puur omdat ik kotsmisselijk word van de beelden die ik (per toeval, ik zoek ze niet op) zag langs komen.
Zoals ik al eerder aangaf, rijd een kleine volte om het paard terug te nemen, van mij part 5.... maarja, dat mag niet, want dan win je niet. En dát kan eeeecht niet
JessAndHope schreef:Electra63 schreef:Miska,
Ik nam dit topic niet heel serieus (want dit soort topics worden dagelijks geopend), maar als je werkelijk vindt dat de visie van Hitler en de visie van sportruiters hetzelfde is: uiterlijk vertoon, dan ben ik eigenlijk uitgesproken.
Misschien doe je er goed aan het wél serieus te nemen en eens na te denken over dingen die worden gezegd. Kan geen kwaad, lijkt mij.
JessAndHope schreef:Electra63 schreef:Ik heb de TV aan nu, ik ga eens kijken wat een misstanden er te zien zijn.
Ik was paar weken geleden live aanwezig bij het CHIO in Rotterdam, daar heb ik ook niet veel misstanden gezien, maar op TV zie je het misschien beter?
Wat ik gruwelijk vind om te zien, vind jij waarschijnlijk doodnormaal. Vandaar dat ik meer misstanden zal zien, dan dat jij zal zien
Electra63 schreef:Dan is dus de vraag: wat is gruwelijk? Wie of wat bepaalt dit?
Een paar bokkers of de FEI? Er is nl. bij dit soort wedstrijden altijd toezicht.
_Marinke_ schreef:Nouja in de basissport betekent een volte uitsluiting (dat is in de B dus al zo), lijkt mij dat dat op het niveau van hen ook zo is.
Vraag me trouwens af wat enkele bokkers uit dit topic op dit rondje aan te merken hebben (vast wel genoeg), het is bitloos en gewonnen.