Lioony schreef:Romanoff schreef:Er zijn ook genoeg bloedmooie paarden die de helft goedkoper zijn hahaha!
Maar het is natuurlijk maar net wat je budget is.. iedereen heeft daar een andere mening over.. ik zal nooit verder gaan als 5000.. want ik hoef niet zo nodig die eyecather met zn superdepuper papier![]()
Als de looks en karakter maar goed zijn,en hij ook nog erug leuk kan lopen, ben ik al gauw tevreden
Waarom kom ik ze dan niet tegen..Papier zegt mij niet zoveel, alleen dan dat ik vaak merk dat ik op bepaalde afstammingen val. Maar dat is dan weer dat uiterlijk en karakter.
Ja dat weet ik ook niet!
ik weet van mezelf dat ik wel ONTZETTEND zinnig ben.. paard wat ik nu op het oog heb paste perfect in mijn plaatje + budget! kwestie van mazzel denk ik .. 
Papier zegt mij niet zoveel, alleen dan dat ik vaak merk dat ik op bepaalde afstammingen val. Maar dat is dan weer dat uiterlijk en karakter.
Zie je het al voor je? Over die paadjes, die duin op
Zie je net t lijntje nog verdwijnen. ) Maar sommige geschikt voor een lekkere galop. Zonder zorgen want er komt daar geen verkeer. Of een lange dijk, met uitzicht op zee, perfect vlak, regelmatig gemaaid, ideaal voor rengalop! En op het eind een bocht + heuvel dus je paard moet wel stoppen, is makkelijk terugnemen dus.