ziamara schreef:Ik denk dat als iemand een miljoen voor een paard overheeft, dat die op een heeeeel goed stalletje komt te staan en dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken.
Dus ik denk ja.
Ik denk eerder dat hij dan 24/7 binnenkomt te staan zonder contact met soortgenoten.
Want hij was zo eenorm duur dusstel je voor dat hij zich bezeert buiten of zijn buurman hem bijt daar is hij te duur voor.
Hoevaak ik dat wel niet heb gehoord ook op grote stallen van ruiters die vrij hoog in de dressuur reden. (op vroegere stages van mijn oude opleiding)
Nee voor een miljoen gaat ze juist niet weg ik geloof niet dat iemand die zoveel voor een paard betalen het paard vervolgens gellukig maken.
Die mensen sluiten het paard vervolgens op want hij is te duur om in de wei op padock te lopen.
Ik ben zelfs een keer helemaal verrot gescholden door een hoge dressuurruiter die mijn stagebegeleider was omdat ik op de eerste dag vroeg waar ze de paarden los zetten.
Hij werdt woedend over wat ik wel niet dacht en zijn paarden waren harstikke duur en die kunnen niet buiten en ik was een achtelijke trut met een goedkope boerenknol enz enz enz.
Nee iemand die een miljoen bied jaag ik met een hooivork weg als het moet.