Het word toch de kleine zeemeermin

Heb een lichtblauwe fleece denken waar ik zeesterren op ga maken..
Nu alleen nog even verzinnen hoe ik de muziek ga doen..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BailyKarlos schreef:Kan iemand mij helpen met het remixen van muziek??
Ik heb een pas de deux met mijn puppypaard op stal. Nu hebben we waarschijnlijk een leuk thema (ik kan niet vermelden welk thema want mijn stalgenoten zitten ook op bokt en het moet een verrassing blijven) maar de muziek die erbij hoort is een klassiek stuk en nogal suf...
Dus mijn vraag:
Wie kan mij helpen de muziek wat up te spicen door er bv een hippe beat onder te zetten?
Omdat onze paarden jong zijn en nog weinig kunnen moeten we het echt hebben van te gekke outfits en gave muziek.
Regenpier schreef:Hee allemaal! Ik meld me ook
Ik heb pasgeleden (11 sept.) met ons 8-tal een kur op muziek uitvoering gereden! Het was gewoon voor de lol omdat het de clubkampioenschappen waren. Al zijn we er wel een jaar mee bezig geweest
We rijden sowieso nooit wedstrijden helaas...
Ik heb ook de muziek in elkaar gezet. Was voor mij ook de eerste keer, en omdat het toch niet officieel was mochten we gewoon liedjes met tekst doen.
Helaas klopte de muziek niet helemaal tijdens de proef omdat de bak ineens groter was gelegd ofzo...
Het filmpje dat is gemaakt is op youtube te bekijken als je: surfcees uitvoering kur op muziek intypt (als het goed is)
Ik zal hier morgen een link plaatsen met het filmpje maar ivm ipod lukt dat nu niet.. Sorry!
Reacties, tips, etc. Zijn altijd leuk!!
Oja we hadden trouwens ook nog de pech dat 1 week voor de uitvoering 1 pony was verkocht en 2 ziek, dus reden 3 v/d 8 op een andere pony als waar ze een jaar lang mee hadden geoefend..