Heeft trouwens iemand het Januari nummer al ontvangen?
zap
Geplaatst: 12-01-10 20:38
Isabonny schreef:
Heeft trouwens iemand het Januari nummer al ontvangen?
Uiteraard niet
MISTRAL94
Geplaatst: 13-01-10 01:14
Ik ben benieuwd wat Horsimo gaat doen met al deze klachten. Hebben ze nog steeds de insteek de hele wereld is gek behalve zij?
Ik kwam er van de week achter dat mijn abonnement in maart in gegaan is, dus dat zij in wat was het augustus september al opnieuw geld innen is natuurlijk van de zotte. Maar goed dat was al langer bekend dat ze hun zaakjes niet op orde hebben
Anoniem
Geplaatst: 13-01-10 09:49
zap schreef:
ttpaard, mag ik het emailadres waar jij naar gemaild hebt?
Ik ook!
Januari?
ttpaard
Geplaatst: 13-01-10 14:08
Ik heb destijds gemaild naar twee emailadressen, namelijk info@horsimo.nl en naar het eerder in dit forum genoemde emailadres kim@atotzet.nl.
Bij mij hebben ze in september ook geld afgeschreven 23,75 om precies te zijn dat klopt niet dus ik mailen. Nee dat klopte inderdaad niet ik kreeg het terug en je raad het al ik heb nog niks terug dus heb net weer gemaild ben er behoorlijk klaar mee dus nu word ik heel vervelend tegen ze. Ik wil mn geld terug heb er ook bij gezet dat ik de horsimo van januari nog niet heb ontvangen en al wel voor betaald heb belachelijk
Ik heb 1 keer reactie terug gekregen van simone@atotzet.nl Hierna weer verschillende malen een mail gezonden en nooit meer iets gehoord.
Caesar
Geplaatst: 15-01-10 08:42
Ik heb december nog geeneens ontvangen, maar dat was ook in november het geval
Edit: Ik kom tot de conclusie dat er in 2009 niets betaald is aan abogeld, maar dat ik wel het blad heb ontvangen. Weliswaar te laat, maar ze sturen het nog wel. Snappen jullie het nu nog?
ik heb net mn januari nummer gekregen, ik wil hem niet meer krijgen maar ik raak er maar niet vanaf...idd ook ladingen mails gestuurd ik ga echt niet via de post dat kost me allemaal zegels
MISTRAL94
Geplaatst: 19-01-10 10:41
Haha mooi op tijd, is te hopen dat dit nummer is van januari 2011 Ik heb hem nog niet binnen, ook heb ik niets meer gehoord nadat het geld terug gehaald is. Zullen ze dat naar een incassobureau sturen?
ik ben net naar de bank geweest en publi force kan nu iig geen geld meer afschrijven van mn rekening dus dat heb ik alvast zelf in de hand
hynders88
Geplaatst: 19-01-10 12:29
Op 8 december kreeg ik Ingebrekestelling formulier dat ik binnen 5 dagen moest betalen anders sturen ze het naar een incassoburo, maar op 3 december had ik de 19,95 euro al overgemaakt. Tot nu toe heb ik nog niets weer gehoord en het januari nummer heb ik ook nog niet gekregen.
Wie heeft nog meer het januari nummer niet gekregen??
Ik moet zeggen dat het hier aardig stil blijft rondom Horsimo. Ontvang hem al maanden niet meer, maar krijg ook geen reacties over betaling en er wordt ook niks afgeschreven. Ik durf het niet te hard te roepen, maar zou het bij mij dan toch goed gegaan zijn met de opzegging....
Als het goed is zijn vandaag de januarinummers bezorgd. Al vind ik het wat vreemd om een maandblad pas half in de betreffende maand te leveren. Maar hij is er. Ik heb geen klachten meer als het nu eenl regelmatige bezorging blijft.
Ik wil nog tot maart ontvangen en daarna mogen ze hem houden. Dan loopt het abonnement af en wil ik het ook niet meer ontvangen van ze. Bovendien moeten mensen er volgens mij onderuit komen, ze plegen contractbreuk!