Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:Gabriellee schreef:Het is wel super moeilijk om de keuze te maken!! iedereen doet dat anders. Ik zou mijn paard eerder een spuitje geven dan weet je dat het gebeurd is en dat het paard niet van hot naar her gaat en dat andere mensen mijn paard/pony niet op gaat eten. Klinkt raar maar zou voormij echt verschrikkelijk zijn!!
Maar ieders voor zich!;)
Xx
dat kun je allebei voorkomen, door te zorgen dat je er zelf bij blijft, en aangeeft dat je paard niet voor menselijke consumptie bestemd is.
pinuts schreef:per paard moet je kunnen bekijken wat de beste oplossing is. Een goed baasje doet dat, en kiest het beste voor het paard, en niet voor zichzelf.
pinuts schreef:per paard moet je kunnen bekijken wat de beste oplossing is. Een goed baasje doet dat, en kiest het beste voor het paard, en niet voor zichzelf.
vorame schreef:Ik kies voor mijn paard het spuitje.
In zijn eigen land.
Slachten kan met paniek gaan, spuitje kan met paniek gaan.
Maar beide kan ook goed gaan.
En dan kies ik voor een spuitje en hoop dat dat goed gaat.
Wel kies is voor eerst narcose zoals ook bij liggend castreren gebeurd.
3 spuitjes in totaal dus.
sufmaker, dan narcose zodat ze al gaan liggen en dan het uiteindelijke spuitje.
MyWishMax schreef:Eigk niet? Misschien omdat door die dodelijke injectie het hart in 1 keer stopt en er dan stuiptrekkingen komen en bij narcose het steeds langzamer gaat en uiteindelijk stopt.
Na die 3e spuit narcose duurde het nog paar minuten voordat ze beide stopten met ademen, gingen steeds langzamer en toen stopten ze.