flair schreef:Waarom moet Sjuimpje toch alles taxeren? Is zij de expert ofzo
Niet dat ik weet...
Je moest eens weten hoeveel verzoekjes ik nog per pb binnenkrijg

Ik ga zo weer verder hoor, maar wil ook nog even gewoon kunnen bokken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sjuimpje"]
[quote="flair schreef:Waarom moet Sjuimpje toch alles taxeren? Is zij de expert ofzo
Sjuimpje schreef:Dr-Jacksel,
Jacky heeft geen papier en paarden zonder papier zijn meestal 12Vanaf die leeftijd wordt het namelijk steeds moelijker om de leeftijd adh van tanden te schatten. Verder heeft ze ook niet zo'n populaire stokmaat, het is het net niet, geen pony en geen paard...
2700 euro.
Samsam"]
[quote="Percy schreef:Ik weet wel dat er oudere paarden dan Kawa, met misschien wel minder potentie, voor meer geld dan dat richting Amerika en Turkijke vertrekken.
Yaar schreef:Ík zal dan ook maar wat opgeven
Om te beginnen Novalee, ze is een Shetlander x Welsh, ze is ong 1.13 hoog zover bekend geen papier, afstamming niet bekend, ze is een merrie en net 13 jaar oud. Ze loopt B dressuur en ze is betuigd. Ik rijd ook vaak met haar buiten en ze is een echte kinderpony. Ze is ook erg fit voor haar leeftijdOok rijd mijn broertje van 4 erop en dat vind ze geen probleem. Ze is erg voorwaarts en houd ervan om buitenritten te maken!
Dat was het zo'n beetje! Hier de foto:
Dan Tess, Tess is een vrij grote Shetlander. Ze is nu ong 1.05 hoog maar ze is nog in de groei ...Ze heeft geen papier maar de afstamming is wel bekend. V. Funny M. Roos. Ze is een merrie en ze is 2 jaar oud. Ze is halster mak en soms gaat ze mee naar het bos. Dat vind ze ook erg leuk. Ze is dus ook nog niet beleerd maar dat gaan we doen als ze een jaar of 3/3 1/2 is. Ze vind het ook erg leuk om gepoetst te worden. Hier een foto van Tess (let niet op de kerstmuts, ik heb even geen recentere foto van haar)
Youko schreef:Lars: jouw merrie gok ik op €4000, afhankelijk of ze ook meegedaan heeft met shows (geen Amateurkeuring), je rijdt alleen maar buiten met haar?