Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ephajim

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 20:08

Mocht het voorkomen dat ik boodschappen oid. met paardrijkleding moet doen zal het me weinig schelen of er mensen raar opkijken.

WikiMien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 21:40

Schamen niet echt, omdat er tegenwoordig genoeg mensen zijn die paardrijden.
Vreemd vind ik het dus niet, maar ik voel me nu ook niet bepaald op m'n uiterste gemak als ik met m'n
rijbroek in de supermarkt loop :)

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-09 01:22

ik loop bijna de hele dag in me rijkleding behalve als ik vroeg klaar ben met rijden dan doe ik ff een andere broek aan maar ga me niet omkleden als ik ff wat moet halen ofzo

en trouwens paarden stinken niet! ;)

xx

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 13:43

R0oszs schreef:
ik loop bijna de hele dag in me rijkleding behalve als ik vroeg klaar ben met rijden dan doe ik ff een andere broek aan maar ga me niet omkleden als ik ff wat moet halen ofzo

xx

Nee paarden zelf stinken niet. Maar als er iemand in paardrijkleding net van stal komt (vooral van een manege) dan ruik je dat toch wel. En het ruikt niet altijd even fris :=

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 15:31

het boeit me niet echt..

alleen als k een middagje wil gaan shoppen zie je me niet in me rijkleding ! :)

vroeger vond k het wel heel erg, als me ma dan even naar de plus wouw ofzo...

maar nu heb k er gewoon schijt aan ! :D

Ephajim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 22:35

citroen schreef:
het boeit me niet echt..

alleen als k een middagje wil gaan shoppen zie je me niet in me rijkleding ! :)

vroeger vond k het wel heel erg, als me ma dan even naar de plus wouw ofzo...

maar nu heb k er gewoon schijt aan ! :D

Maar even omkleden is natuurlijk zo gedaan :o
En dat je niet in je paardrijkleren een middagje gaat shoppen dat spreekt natuurlijk voor zich :D geeft geen shopgevoel denk ik.

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 23:54

maar wel vies als je hebt paardgerede en je kleed je om in je gwone klere,, dan douche je tog wel ff eerst... :Y)

Charis_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 00:12

Ik loop vaak tijdens het weekend een hele dag in m'n paardrijkleding, en ook op schooldagen vanaf een uur of vijf, is het mijn paardrij-outfit.
So What!!
Laatst was mijn schooljas kapot, maar het was nog best wel koud,dus moest wel nog een jas aan.
Had toen enkel maar mijn paardrij-jas hangen,dus die aangedaan.
Schaamde me toen toch wel een beetje.:D

pindapaardje

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 14:29

nou ik schaam me er absoluut niet voor, ik doe gerust de boodschappen met de kleren aan !!

Ephajim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 16:51

Freekjuhh schreef:
maar wel vies als je hebt paardgerede en je kleed je om in je gwone klere,, dan douche je tog wel ff eerst... :Y)

Uiteraard, maar dat is ook zo gedaan als je alleen even snel gaat douchen om schoon te worden :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:15

waarom ik heb eens naar huis gelopen met mijn nicht in onze rijkleding en met in onze armen: 2 dekjes, een exzeemdeken, een hoofdstel, een zweepje en een bodyprodictor

sibbe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:19

in mijn rijkleding zie ik er nog knap uit :+ als je mij in mijn stal overal en stond laarzen ziet :(:)
ik denk dat de mensen mij liever tegen komen in die rij broek stink minder dan die laarzen }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 21:53

dat maakt me niet zoveel uit.
Je hebt toch gewoon kleren aan :D

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 23:03

Ik loop ook liever niet in mijn rijkleding door de supermarkt of in het winkelcentrum. :o Vind het natuurlijk niet erg als andere mensen ermee lopen, maar zelf doe ik het niet. Vaak word je vreemd aangekeken door mensen. Mijn vriend wist bijvoorbeeld niet eens dat die leuke ruitjessokken bij een paardrijoutfit horen. :+ Die dacht gewoon dat dat mijn kledingstijl was, haha!

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-09 23:50

iemand die nt van sportschool afkomt vinden '' we '' stoer omdat die traint, maar als je in paardrijkleren aankomt dan staan ze raar te kijken, nou ieder ze sport toch. en liever een paardenlucht dan een zweetlucht, en als je er zelf echt problemen mee hebt dan neem je toch een trainingsbroek mee en trek je die erover aan, en dan denken mensen dat je gewoon in je joggingsbroek loop en ruiken ze geen paard meer, het zit meer tussen de oren van de mensen hoor. en als je echt stinkt dan spuit je een beetje deo en klaar is t. niet zo moeilijk erover doen hoor.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 10:12

Ik schaam me totaal niet.
Het kan me helemaal niks schelen als ik even naar de winkel moet en ik ga in mijn paardrijdkleren.
Laat ze maar lekker kijken.

Aroree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 11:20

Ik vind paardrijkleding zelf ook lelijk. :P Ik ga doorgaans ook niet boodschappen oid doen in m'n paardrijkloffie. :)) Maar mocht het zo uitkomen dat het niet anders kan, dan heb ik ook gewoon schijt aan iedereen. :D

Trouwens, liever paardenlucht dan een doordringende zweetlucht die je nogal eens aantreft bij sommige mensen.. in de rij bij de kassa bijvoorbeeld. :r

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-09 12:29

Mij maakt het niks uit, ik ga er overal mee naartoe als het moet. ;)

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 02:43

Pebblesther schreef:
R0oszs schreef:

xx

Nee paarden zelf stinken niet. Maar als er iemand in paardrijkleding net van stal komt (vooral van een manege) dan ruik je dat toch wel. En het ruikt niet altijd even fris :=

okee..
heb ik nog nooit geroken :+

fanyxerinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:10

ik voel me zalig in paardrijkledij
wat maakt dat nou uit
je paard gaat je heus niet leuker vinden met de nieuwste kleren die er zijn hoor!

Wegbenik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-09 20:17

Geen last van, ik voel me heerlijk in mijn paardrijkleding. Het boeid me niet zo erg wat andere van mij vinden in de supermarkt. Als je hebt getennist, kan je ook stinken. Toch :P

juline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 13:38

totaal geen last van doe er alles in ga er zelfs mee naar me band repetitie.

als mensen willen zeuren kan ik ook beginnen over de kleding van mensen in de bouw alsof dat zo fris is hahaha

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-09 15:36

Wat ik wel altijd schattig vind is van die kleine meisjes die dan helemaal trots in hun paardrijkleren rondlopen. Rubberen rijlaarsjes eronder :P

Stybba
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 15:41

Ik schaam mij niet in mijn paardrijkleding. Ga zelfs doodleuk in de trein zitten als ik naar mn bijrijpaard ga. Als ik na terugkomst stink kan ik er niks aan doen. Ik moet er toch komen en weer naar huis. Wat andere mensen dan denken zal mij een worst wezen.

lisannewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-09 16:42

ha ha ha. ja ik ga gerust boodschappen doen in mij rijkleding. en als ze me vinden stinken houden ze hun neus maar dicht!!