Daar is hij dan! Meid super gefeliciteerd met je prachtige portugese schoonheid!! Je gaat er zeker veel plezier aan beleven!! Meer foto's van vandaag he
Wat super dat hij er is! gefeliciteerd!!! ben benieuwd naar meer foto's haha ik zou ook echt stuiteren als ik jou was! En wat fijn dat Lusitana en bokt je hierbij hebben kunnen helpen!
wat gaaf dat hij er eindelijk is! gefeliciteerd met je mooie aanwinst!onzettend leuk topic om te lezen,je gaat er helemaal van mee leven haha. volgens mij voelt ie zich al helemaal thuis!staat zo lekker op zijn hooi te knabbelen! heel veel plezier met hem,maar volgens mij gaat dat helemaal lukken,we lezen vandaag vast nog wel hoe het met hem gaat,en hoe het de aankomende dagen gaat! groetjes saskia
Heb het hele topic doogelezen. Wat gaaf joh dat je op deze manier je droompaard hebt gevonden! Vind het een enorm appart maar mooi dier, heel veel geluk en plezier ermee.
hier een stille meelezer wat een pracht is het! super mooi beestje, en ben blij voor je dat hij er nu eindelijk is, heel veel plezier en geluk met je prachtige paardje alleen let wel op hij moet nog een training Nederlands krijgen
Het is ook een echt boktpaard, moet je kijken hoeveel meelevers en meelezers je hebt! Heerlijk dat hij zonder schrammetje is aangekomen, ik kan me voorstellen dat je echt waanzinnig blij bent dat ie er eindelijk is!! Het is echt een heel gaaf dier!!
Silence
Onwijs gefeliciteerd! Ik kan me al je gevoelens geweldig goed voorstellen, heb zelf nl eerder dit jaar een paard in Rusland gekocht en transport leek eeuwig te duren. Alleen in tegenstelling tot bij jou kwam ze veel eerder dan verwacht en zat ik ineens om zes uur in de ochtend al in de auto!
Heel veel plezier met hem! Moge je zoveel van je Portugees genieten als ik van mijn Russin geniet.
Gefeliciteerd met je prachtige paard!! Kreeg zelfs tranen in m'n ogen bij het lezen van jouw laatste post.. Heel veel geluk en plezier met 'm, maar dat gaat vast en zeker lukken!!
Haha ja dat denk ik ook. Iedereen wist ook waar ik was de eerste paar dagen: tentje in de wei. Was niet echt zo, maar zo voelde het voor iedereen wel. God wat was (en ben) ik verliefd. Dat zal de TS nu ook wel hebben: op een roze paardewolkje!