Fly_high schreef:Ik wist al dat ik arm was
Als ik een paard van 4 of 5 zie (of ouder nog) dat niet veel gedaan heeft, nooit uitgebracht is en obv omschrijving en foto's geen potentie voor hogere sport lijkt te hebben en dat volgens verkoper in normale prijsklasse valt dan verwacht ik echt niet dat het om meer dan 8-10K gaat. Eenmaal 16K in normale prijsklasse vond ik zelf belachelijk en zo ben ik uiteindelijk gestopt met reageren op advertenties waar geen vraagprijs in staat, zonde van mijn tijd. Of "prijs naar kwaliteit", echt geen toegevoegde waarde zo'n zinnetje in je advertentie stoppen.
Ik voel me ook arm hoor. Ik dacht dat ik de big boy kon uithangen met mijn budget van 10-15K en nu hoor je van ohja moet juist lukken als je heel goed zoekt. Ah.

Maar inderdaad de advertenties zonder prijsklasse is hier ook wel een punt van ergernis... lijkt voor mij gewoon alsof ze het onderste uit de kan willen halen naargelang je enthousiasme ofzo. Hoewel er onlangs wel een paard verkocht is die ik errug leuk vond, en waarvan ik dan achteraf hoorde dat die nog wel binnen budget viel. Dan vond ik het wel een beetje chips dat ik niet gestuurd had want ik ging er vanuit dat die veel duurder ging zijn. Met dat in mijn achterhoofd vorige week gemaild voor een paard waarvan ik dacht zal vast wel duur zijn maar oke vorige keer zat ik ook mis, 35K. Haha