[Miesje spannend zo nu alleen verder, maar gaat vast goedkomen!
Ik doe Ken ook alleen als er iemand thuis is, vind dat met opstappen enzo ook wel fijn als er even iemand bij blijft staan.
Mirjam knap hoor het zelf zadelmak maken! Don (mijn vorige paard) was ook een week of 3 onder het zadel toen ik haar kreeg, vind dat prima. Maar echt het zadelmak maken doe ik niet.
Haha en thuis komen met wat ik zoek is mij ook meestal niet gelukt. beide keren gezegd dat ik geen 3 jarige wilde, en beide keren is dat wel gelukt
Bij Don wilde ik geen 3 jarige, geen merrie en geen vos. En waar kwam ik mee thuis toen, een 3 jarige merrie vos
Nu was mijn plan ook eigenlijk een 4-jarige maar Ken was te leuk
Haha miesje een shetlander met cadeautje 
Nouklime ik wilde ook een paard van max. 165. Ben zelf ook een ukkie haha. Don was krap 1.60 toen ik haar als 3 jarige kreeg en uiteindelijk zo'n 164. En nu Ken is denk ik ongeveer 1.63 en zal nog een klein beetje groeien denk ik, dus perfect.
En de prijzen ben ik ook wel van geschrokken, toen ik 7 jaar geleden een 3 jarige kocht waren het wel een beetje andere prijzen
Het andere paard wat ik nu rijd is ongeveer 1.67, dat is ook nog wel een prima maat.