Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar de rest klopte dus heb er maar door gekeken, en maar goed ook. Mijn reus is helemaal goed zo, dat formaat wende heel snel.

beter 1x te veel hulp dan te weinig....
jullie waren ontstipt! Ik dacht al, wat is het stil. Even snel bijgelezen. Ik heb mijn paard niet uitgezocht op maat of kleur of iets. Ze is zelf gefokt en met geluk precies het perfecte paard voor mij geworden
. Zowel van kleur als maat als karakter. Ik prijs me daar nog elke dag gelukkig mee. En zij blijkbaar ook met mij. Ik zal het eens proberen te filmen, maar als ik ga rijden dan loopt mijn bijrijdster altijd eerst een paar rondjes naast haar en na ieder rondje singel ik even wat aan. Veronia loopt dan bijna achterstevoren weg als ze weer verder lopen, zo graag wil ze bij me blijven. Lief paardje. 

echt super knap, onze verste wandeling was 200 meter het erf af en toen vond ik het wel goed geweest. Echt wel heel leuk! Ook goed dat het alleen even goed gaat.
Verder mooi paard met een hele goede rug! Voordeel van ze pas laat op te pakken, leuk om te horen in ieder geval!