Dus even lekker geborsteld en daarna een stukje gewandeld.

En thuis weer heerlijk kroelen met Olivia

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annikoe schreef:Wat een leuke foto's komen er allemaal voorbij! De paardjes zien er goed uit. Die foto van Puzzle en Olivia is echt te schattig
Ik ben vandaag met Jack voor het eerst begonnen met clickertraining, en ik vind dat hij het echt goed oppikt! Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen, ik vind het wel een interessante manier van trainen
Sunny wilde ook heeeuuul graag meespelen
[ [url=m/ALZRzp.jpg]Afbeelding[/url] ]
En daarna nog een heel iniministukje gewandeld! Echt gewoon alleen de weg op en neer, maar dat waren al genoeg indrukken voor Jack![]()
Op de heenweg liep hij eerst zo achter mij aan te sukkelen:
[ [url=m/5bdRmf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar sommige dingen waren toch wel spannend, het leek net alsof ik een varkentje uitliet, zoveel was hij aan het knorren![]()
[ [url=m/NjBhEe.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zijn nieuwe halster ipv dat blauwe, pluizige ding:
[ [url=m/fzvPRc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik weet dat hij bekapt moet worden, maar ik wilde hem eerst even de kans geven om te wennen op zijn nieuwe stal voordat ik er gelijk een hoefsmid bij zou halen. Want hij moet ook nog leren om fatsoenlijk voetjes te geven, dat vind hij nog lastig.
_Reneee schreef:Ik zag toevallig gisteren dat een van mijn FB-vriendjes aan het wandelen was met een jong paard en een hengstenketting. En een ander liep met een veulen van dit jaar ook met een ketting. Dus ja, hier zie je het wel. En inderdaad, als je je paard fatsoenlijk opvoedt is het niet nodig, maar ik denk dat veel mensen ook gewoon bang zijn. Maar goed als je je paard al niet normaal aan de hand kunt laten lopen heb je er ook niets mee op de weg te zoeken. Bij mij volstaat een touwhalster gewoon.
Annikoe schreef:Kan iemand mij helpen? Ik ben een beetje aan het kijken voor een bekapper, maar ik zie door de bomen het bos niet meer
Traditioneel of natuurlijk.. Is natuurlijk echt zoveel beter? Als ik bij mensen bij mij op stal vraag krijg ik de naam van een traditionele, een natuurlijk bekapper en een natural balance bekapper... Jezus daar had ik nog helemaal niet overna gedacht![]()
Een jong paard dat nog niet bereden wordt, maakt het dan echt al zoveel uit hoe hij bekapt wordt?