moniek21 schreef:Voer is altijd een moeilijk punt .. Als jij denkt dat je paard meer nodig heeft moet je hem gewon wat meer geven ..
Vandaag gelest , einde les stopte ik met " truttig " rijden en ging hij toch fijn lopen .. Echt een wauw momentje ..
Ik ben vandaag bij die andere stal wezen kijken en heb besloten te gaan verhuizen , ziet er fijn uit , gaan lekker in groepen naar buiten dus niet dat geïsoleerde wat hij nu heeft , dat is wel een punt wat bij mij de doorslag heeft gegeven . Zijn welzijn staat voorop.. Langs de weg moet daar ook gaan lukken , vrij rustige weg .. Zal wel eerst aan de hand worden hahaha
Wat een goed besluit van je Moniek! Fijn dat ie dan lekker in de groep buiten is!

wat een super punten zeg
" m'n eerste proef de eerste 2 onderdelen verprutst ( stond eronder aan " Leuk paard Moniek , jammer van de 2 x extra galop " ) daarna met een compromis doorgereden.. Toch nog 4e achter Carmen
met 190, 2e proef was hij ietsjes meer bewerkbaar.. 184, onderaan " fijne combinatie , de gehele proef mag wat actiever "
ik dacht hmm ziet ze niet dat hij heel veel spanning heeft ? Als ik met been kom sta ik alleen nog maar op de plaats te galloperen om vervolgens zo van plek naar plek te hoppen hahaha , zet er dan niets onder
maar tuurlijk zaten er ook wel