Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
emma525 schreef:Ik vind deze heel erg leuk: http://link.marktplaats.nl/527567216
Sythaa schreef:emma525 schreef:Ik vind deze heel erg leuk: http://link.marktplaats.nl/527567216
heb je het filmpje ook bekeken? Dat gezwiep met de staart... afschuwelijk ik zou daar helemaal op afknappen....
Playle schreef:Had ook een paard gezien die zo zwiepte op alle vier de filmpjes zou er ook naar van worden...
Sythaa schreef:Emma525 ik heb er misschien over heengelezen maar wat zoek je in een paard? Sport of recreatie?
Voor sport ziet het paard ziet er misschien wel aardig uit maar heeft zeer zware halsaanzet en is wat voorover gebouwd en de combi van lage vraagprijs met heeft punten voor het Z is de kans groot dat deze al een tijd in de M2 rondgaat en waarschijnlijk niet de potentie heeft voor meer.
Sythaa schreef:Emma525 ik heb er misschien over heengelezen maar wat zoek je in een paard? Sport of recreatie?
Voor sport ziet het paard ziet er misschien wel aardig uit maar heeft zeer zware halsaanzet en is wat voorover gebouwd en de combi van lage vraagprijs met heeft punten voor het Z is de kans groot dat deze al een tijd in de M2 rondgaat en waarschijnlijk niet de potentie heeft voor meer.
emma525 schreef:Sythaa schreef:Emma525 ik heb er misschien over heengelezen maar wat zoek je in een paard? Sport of recreatie?
Ik zoek een sportpaard voor paardensport-opleiding. Maar met een budget max. 5000 moet ik niet teveel zeuren.
Sythaa schreef:Ok. Idd dan moet je wat water bij de wijn doen. Voor die opleiding voldoet het niveau van het paard toch wel?
Het is verder geen onaardig paard om te zien ik bedoelde meer als je heel ambitieus zou zijn lijken me hier wat kanttekeningen bij te plaatsen.
emma525 schreef:Sythaa schreef:Ok. Idd dan moet je wat water bij de wijn doen. Voor die opleiding voldoet het niveau van het paard toch wel?
Het is verder geen onaardig paard om te zien ik bedoelde meer als je heel ambitieus zou zijn lijken me hier wat kanttekeningen bij te plaatsen.
Volgens mij moet het paard Z1 kunnen rijden.
Lindy1982 schreef:Paard met Ocdtje op het achterbeen wel of niet gaan kijken ?