Ik deed de test eigenlijk omdat ik verkouden ben en ik papa wilde kunnen bewijzen dat ik negatief was maar dat werd 'm dus nie.
Heb er niet al te veel last van, 1 dag wel wat meer maar nu echt gewoon verkouden. Irritant maar niet doodziek. heb gisteren en eergisteren Rêve en Sam gereden (1 per dag). Beiden waren heel braaf na toch een periode stilstaan ivm mijn medicatie en daarop gevolgd mijn "verkoudheid" waardoor ik mijn lijf tijd wilde geven (ook een gewone verkoudheid merk ik dat mijn lijf vaak wat sneller moe is dus er was voor mij echt geen reden om aan covid te denken
)Vandaag Joy even geborsteld, nouja, geborsteld... Roskam er over heen gehaald. Was aan zijn billen bezig en zat op mijn hurken (ja heel verstandig ik weet het.) maar verloor mijn evenwicht. Dus ik pak zijn staart vast om me te balanceren waarop Joy alleen even achter om keek van "hallo, ik heb gevoel in dat ding hoor!"

Eh ja, sorry Joy.

Hij heeft een ander type gang dan Rêve. Rêve heeft vooral brute kracht in haar achterbeen. Joy lijkt meer balans te hebben en meer vermogen om die kracht te doseren.
Het is een behoorlijke ondeugd die Joy graag op de zenuwen werkt.

Heerlijk een uurtje geduld met mijn kleine bontjas tegen me aan.
Ik had de tijd zelfs niet om een commando te geven maar dat maakte ook geen Jota uit want Yaiko kwam als een kleine muisstille kanonskogel uit de hel op ons in gevlogen en trok eigenlijk meteen mijn "belager" rond me uit omdat ie zijn hele gewicht er in gooide. Ongeveer tegelijkertijd hoor ik mijn man "AH, Yaiko! Los!" roepen (let wel: dit gebeurt dus allemaal in een paar seconden.) en toen had ik dus door wat er gebeurde maar Yaiko dacht "f*ck you, dat is mijn baas!" dus ik zeg "Yaiko, los en dicht!" en toen kwam Yaiko dus bij mij zitten maar blafte voor de goede orde nog een paar keer. Dus ik zeg "Schat gijse mongool!!" (mijn hart zat echt in mijn keel.