Dit is dus een van de vele redenen dat mensen graag een keer een vlieg zouden willen zijn bij ons. 
pien_2010 schreef:
Nee zodra het klaar was ging hij aan mijn man zijn hand snuffelen alsof ie wilde zeggen ‘weet niet of je het gemerkt hebt maar je bloed.’

Bloemetje75 schreef:Ja getrouwd met idioot…. Waarom vertrouwde hij Yaiko niet 100% dat hij jou onder iedere omstandigheid zou verdedigen?
Ik moest wel lachen om je verhaal! Trotse pup snap ik wel!
Op training leren ze bijten op een pak met zichtbare bijt stukken bij het NVBK. Dat een hond dus pakwerk doet betekent niet dat ie ook bijt wanneer er geen pak te zien is. Bij politie honden dragen ze kleren over het pak om de hond geen onderscheid te leren maken. Onze honden boxen wel op burger (dus burger kleding over het pak) maar bijten niet. Veel ringsport honden bijten niet wanneer er geen jut te zien is.
Vandaar dus dat hij wilde zien wat Yaiko zou doen. We hadden alleen afgesproken dat we iemand in pak met kleren over en MET MIJN MEDEWETEN dat zouden testen.
Niet dat ik ineens half de struiken in gesleurd zou worden.

Hannanas schreef:hahahaha had hij gedacht dat jullie knuffel-mechel hem met rust zou laten

niet te diepe bijtwonden?
Het valt mee gelukkig. Een paar gaten maar hij heeft niet geschud gelukkig. Dwaas. ‘Ik had een dikke jas aan….’ Ja dat dacht Yaiko blijkbaar ook daarom pakte hij op het vel.
Jasmijn schreef:Je kan je titel beter veranderen in chaos vinden in harmonie als dit zo doorgaat. ☺️
knuffel-mechel ligt zalig tussen ons in te slapen momenteel. Hij lag net op mijn schoot terwijl we filmpjes aan het kijken waren op mijn man zijn gsm en dan moet hij zijn hele hoofd in mijn armen hebben liggen.
Manlief bromde iets van wolf in schaapskleren