Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Het zou zn leven zoveel makkelijker maken als hij ook door anderen kon worden gehanteerd.
gewoon zaken die moeten).purny schreef:Ik maak me meer zorg waarom Limo zo moeilijk te benaderen is. Straks is er echt iets aan de hand en dan kan je als buitenstaander geen kant uit. Is er geen manier om dit met een gedragstherapeut op te pakken? Of met een andere vreemde?
Lynn_Nikita schreef:Ik denk eerder een stukje angstig karakter, groen en dan ( niet vervelend bedoeld) een groene eigenaar die niet duidelijk is, maar dat is mijn idee wat ik erbij krijg, ik ken jullie niet in het echt
maar doe hier iets mee, hoe vaker Limo wegkomt met zijn gedrag hoe moeilijker het allemaal gaat worden
incl. bekapschort en rasp, en hij moest op mijn aanwijzingen dit en dat doen. Vervolgens nog een echte bekapster die ook wou meewerken om paard over zijn trauma heen te helpen door de eerste keren de bekapping als training op te vatten, ongeacht hoe ver we geraakten. Bedoel maar, is ook wat werk en moeite ingekropen maar je moet wat, het is jouw verantwoordelijkheid. En ondertussen laat paard zich prima bekappen.Art_Ificious schreef:Newallure schreef:Heb je wel is een hengsten ketting geprobeerd? Ik ben er geen fan van maar middel heiligt het doel denk ik als je je paard niet eens kan onderzoeken om te kijken wat er aan de hand is.
Jup heeft die gewoon Los gerukt ook.
is niet gepast maar vind het lastig op een of andere manier jou topic....