Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shalot schreef:Je heb gelijk maar dan is het nog wel frustrerend
Goos_Horses schreef:zaterdag gaat niet lukken, heb rond 16 uur een andere bezichteging staan en daarna moet ik weg.
Bedoelde eigenlijk voor de zondag. Zaterdag in de middag komen er al mensen voor der en zondag ochtend (onder voorbehoud dat ze niet verkocht is zaterdag) komt er zondag ook al iemand in de ochtend eventueel zou je daarna kunnen mits deze 2 niet verder willen met haar.
Goos_Horses schreef:Dat doen we absoluut niet Ralphtdw (lastige naam vanaf nu noem ik je Ralp)
Als wij een afspraak maken met mensen om een paard te bezichtigen dan houden we het paard in principe vast mits mensen binnen afzienbare tijd kunnen. Helaas is het voor ons verre van interessant om paarden langer als een week vast te houden, dan melden we dit ook gelijk zodat iedereen weet waar die aan toe is.
Faline schreef:Kan ik me wel voorstellen ja. Het is echt jammer dat een behoorlijk aantal paarden zo stug en scheef gereden is.(Met name als je dan dieren gaat uitproberen die M/Z zouden zijn, gelukkig is het gros in de basis nog wel redelijk te doen.)
Wat vinden jullie van deze trouwens; Ligt m het nou aan mij of doet ze steeds de mond open? Sommige foto's op de site lijkt ze wel een vrij korte hals te hebben en komt op het filmpje soms wat diep (en verkeerde knik in de hals). Vind het verder eigenlijk wel een leuk dier om te zien, heeft een vriendelijke uitstraling.
http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... KZBWoXvk7A