Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kusevi schreef:Ik krijg binnekort mischien een pony. Het is een bruine merrie. Het is mijn eerste pony en voor mij is ze perfect. Ik zoek dus een bijzondere naam voor haar. Ik zat te denken aan Zolinthe en dan als roepnaam Lientje. Maar zit nog te twijfelen. Heeft iemand iets leuks? Ik houd van luxe/sjieke namen en het mag ook een dubbele naam zijn. Mischien iets met Perfect ofzo![]()
X
jolandje schreef:wij verwachten 2 miniveulentjes, NMPRS en AMHA, ik zoek liefst een engelstalige naam, zowel voor hengst als merrieveulen, ( hoewel de pendeltest 2 merries voorspelt)
de naam begint met mijn stalnaam Josta, of Josta's , dan Yuma of Yuma's ( hengst) en de rest is vrij
voorbeeld: Josta Yuma's Rockin'Billy ( veulen van vorig jaar)
ook vind ik het leuk als de naam een betekenis heeft![]()
hebben jullie leuke ideeen? , ik sla ze allemaal op
Kusevi schreef:Ik krijg binnekort mischien een pony. Het is een bruine merrie. Het is mijn eerste pony en voor mij is ze perfect. Ik zoek dus een bijzondere naam voor haar. Ik zat te denken aan Zolinthe en dan als roepnaam Lientje. Maar zit nog te twijfelen. Heeft iemand iets leuks? Ik houd van luxe/sjieke namen en het mag ook een dubbele naam zijn. Mischien iets met Perfect ofzo![]()
X
Lindeeee schreef:Hallo allemaal, mijn pony verwacht binnenkort een veulentje, en de naam moet beginnen met een I. Lastige beginletter natuurlijk, iemand nog ideeën?
Ik houd wel van iewat aparte namen, en ik wil het ook niet te simpel en standaard, dus bijvoorbeeld iets met Ice erin vind ik niet geweldig