Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
boemel schreef:Het gebeurde na een minuut of 20.
Eigenaresse was weer een bekende van een bekende van mij en staat bekend als betrouwbaar.
Ze had dit zeker niet verwacht. Ging er zelf op om voor het paard even netjes af te sluiten en eindigde dus zelf ook op de grond.
boemel schreef:Ik denk ook aan zoiets. Het was een vriendelijk dier, ook zeker niet ril. Maar mijn interesse tot aankoop is er niet meer.
boemel schreef:Voor alle regenval van de afgelopen dagen, had ik al een paar adressen om paarden te bekijken waar eigenlijk amper te rijden viel doordat er zoveel water in de rijbak stond.
Het zal er nu niet beter op worden, vrees ik
Lynn_Nikita schreef:met zulk weer wenste ik dat ik heel veel geld en ruimte had voor een binnenbak
vandaag heb ik ze weer apart laten, staan, wel hun eigen stal open en paddockje zodat ze kunnen bewegen maar denk maar niet dat ze de stal uitkwamen
Om 1600 was het droog en hebben ze een uurtje rondgelopen maar het liefste gingen ze meteen weer de stal in ( mocht niet van mij ik was aan uitmesten)
Dochter heeft surprise op school heb mij geamuseerd ( not) met een mincraft poppetje. Ben blij dat die zo goed als klaar is, ik heb geen geduld voor dat gefreubel
DenieesB schreef:Ik ga langzaamaan ook weer op zoek naar een ander paard. Mijn zoektocht heeft even een paar maanden stilgelegen.
Ik wil binnenkort weer een zoekertje plaatsen in wat FB-groepen. Ik twijfel alleen of ik misschien niet meteen mijn budget wil vermelden. Alleen wat zet je dan neer waardoor je wel passende paarden binnen je budget aangeboden krijgt?
Iedereen ziet bijvoorbeeld normale tot hogere prijsklasse als iets anders. Bij de ene betekent dat 15-20k en bij de ander betekent dat 20-50k.
Voor mij betekent dat namelijk dat eerste, 15-20k![]()
Overigens als iemand nog iets weet:
• 4-10 jaar
• 160-173 hoog
• allround nuchter amateurpaard
• ruin (voorkeur) of ongecompliceerde merrie
• geen ril/heet paard, maar fijn te rijden en eerlijk
• hoeft niet uitgebracht te zijn, wel goed zadelmak
• vriendelijk naar andere paarden
• (eind)doel: springen en cross B-niveau, dressuur M-niveau
Geen schimmel, koudbloed, draver, spanjaard of volbloed
Ik zoek eigenlijk een lol-met-je-knol paard die lekker mee kan komen in de allround basissport.