Gefeliciteerd! Ik hoop ook op 3x is scheepsrecht. Bij het herbekijken van foto's van een paard leek het toch een twijfel voor mij dus dat was nr 2 die het niet was Nu voor poging 3
AlwaysH
Geplaatst: 04-08-22 13:31
Dankjewel Phonix, ja hij is heel nuchter. Super leuk. Zal nog wel wat meer pit in komen als ‘ie wat meer vet en spieren heeft, maar dat komt goed!
Nee, Lavitabella, ze hadden geen ad, ze had mijn oproepje gezien dus me zelf pb gedaan. Ik moet ook wel zeggen dat ik zo onwijs veel berichtjes kreeg omdat ik ook onbeleerd goed vond
Ik duim voor jou ook drie keer scheepsrecht paljaslaura!!
Anoniem
Geplaatst: 04-08-22 13:32
Gefeliciteerd, Always! Wat zijn nu de plannen, gaat 'ie nog een jaar ergens het land op oid of komt hij meteen naar de stal waar jullie Nobli ook hadden staan?
Enne, wat wordt nu de roepnaam van je heel grote hond?
Nee, hij gaat niet op de opfok want hij deed het met een diastase niet goed op het korte gras. Willen hem graag goed managen! Dus komt lekker op stal met goed hooi!
Het wordt Pirate Jack’s Azumar, ofwel Azumar. Vernoemd naar een edelsteen!
Aaah oproepjes werken inderdaad vaak ook goed ! Fijn dat je een leuke hebt gevonden, ik heb nog nooit een vos gehad maar vind ze wel echt leuk. Dus hopelijk ooit nog verandering.
Heel veel plezier ermee!
Ik heb niet echt veel reactie gehad om een zoeklijst bij de te houden dus dan vind ik dat een beetje jammer van de tijd. Als alsnog meerdere mensen het willen dan laat maar weten .
Gefeliciteerd met je aanwinst AlwaysH! Fijn dat hij is goedgekeurd en zijn castratie ook gelijk achter de rug is. Hopelijk hebben jullie snel een plekje gevonden zodat hij naar jullie toe kan!
Succes met de 3de voor de keuring Laura. Is dit weer een onbeleerde die je laat keuren of ben je iets anders tegengekomen?
Ikzelf was maandag naar een paard wezen kijken. Verkoopster had al duidelijk aangegeven dat andere kijkers eerste keus hadden tot woensdag en dat we zelf mochten kiezen of we al wilde komen kijken of dat we dat af wilden wachten. Heel fijn dat ze 1) dit netjes communiceerde naar ons en 2) dus ook mensen die eerder kwamen kijken de tijd gaven om na te denken en dus niet: o maar ik heb ook andere mensen als die hem nemen is die weg doen. Ik ben zelf een zeer gehoorzame, dressuurmatig bevestigde pony gewend - ik denk het, hij doet het en deze was dat niet zo haha. Eigenaresse zei dat zelf ook, dat er dressuurmatig nog genoeg werk aan zat. Maar toch lastig als je probeert op buitenteugel en beenhulp te sturen en het paard en de hoek niet echt omgaat en eigenlijk alleen maar harder gaat want je geeft toch been? Ik kon er wel om lachen, maar moest er echt even aan wennen. Springen was echt fantastisch. Geen enkel moment gedacht dat hij het niet zou doen - ook al was de bocht naar de hindernis toe en het tempo controleren soms wat lastiger. Paard zag de afstanden perfect, wil er echt overheen en uiteindelijk denk een sprong van 130 gedaan ofzo.
Maarja, toen moesten we dus nog afwachten wat de mensen gingen doen die 1ste keus hadden. Uiteindelijk te horen gekregen dat die het financieel niet rond kregen, dus gaan wij een 2de keer komen kijken en hebben wij nu eerste keus Ivm volle agenda's gaan we pas volgende week zaterdag kunnen kijken, maar dan is het echt fijn om te weten dat de koopster gewoon daarop wilt wachten (of wel andere mensen laat komen maar ons nog steeds de 1ste keuze geeft).
Fijn Luffb dat het zo fijn gaat in contact. Ik vind volgende week zaterdag wel een heel eind weg nog respect dat de verkoper zo lang wil wachten. Ik weet niet of ik dat zou durven gokken.
Het is de agenda van de verkoopster die voornamelijk roet in het eten gooit (ivm familie aangelegenheden). Verkoopster geeft zelf aan geen haast te hebben. Dus daar ben ik heel blij mee (want ook ik werd zenuwachtig dat het zo ver in de toekomst lag.