Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
petraaken schreef:Huh, wat een flutexcuus zeg.
maar helaas dus echt een feit hier in de omgeving. Ik doe niks nieuw maar hier in de buurt is er wél draagvlak voor omdat het gewoon ontbreekt. Ik heb het ide dat het hele concept van opfok in België of iig in Limburg sowieso nog niet helemaal door gebroken is. Zeker niet voor hengsten. Stallen zoals de Eiffel bv dat is hier in Limburg niet te vinden.
het leek goed te gaan tot ik ging zitten… toen deed na een kwartier ademen zelfs pijn omdat de spieren rond mijn middenrif allemaal verkrampen
elke mini ontsteking pakt de medicatie op. Weet niet goed hoe het uit te leggen. Pijn na de medicatie is een veel voorkomende bijwerking net als misselijkheid/braken en kort ademig zijn en nog wat van die leuke dingen. Uit ervaring weet ik dat elk klein pijntje dat ik heb na de medicatie x 20 wordt voor een dag of 3. Soms een week als ik pech heb. Kort van adem zijn is sowieso minimum een week. En gezien ik al soort van op pijnstillers leefde de laatste twee weken gaat het dus even niet lekker. (Ben nu wakker omdat ik te veel pijn heb en mijn maag is nog aan het beslissen of mijn maaltijd binnen gaat blijven.)
dat zijn de ‘gestolen momenten’ voor mij… ik weet haar naam niet eens en toch hebben we een gesprek gehad over haar pas gekochte huis is en de renovaties, haar werk en natuurlijk ook de invloed van de ziekte die onderschat wordt (zij had crohn.)
ofja gemeen is het niet. Als ze iemand zoekt is contact opnemen met iemand waarmee je een goede ervaring gehad hebt (kwa rijden) logisch. Maar áls het dat is denk ik dat ik liever zou hebben dat ze dat gewoon eerst zou vragen.
Ik zie dus niet helemaal spoken. Dankje dames!jokari schreef:Ik zou even achterdochtig zijn.![]()
Ik hoop dat de pijn enigszins uit te houden is.
Er zal niet meer gebeuren dan de verzorging van de paarden vandaag vrees ik. 
Yavanna schreef:Ik denk dat mensen vaak, door je zachte uiterlijk ( ja, ondanks je tattoos en piercings heb je een zacht en lief uiterlijk ) en je lieve stem, denken dat ze over je heen kunnen walsen.
Gelukkig ben je ook wel vrij direct, dus denk dat jij best durft te vragen wat de achterliggende gedachte is van haar belletje.
Maar ook ik zou achterdochtig zijn, nu vertrouw ik de mens helemaal niet meer, dus ik snal wel wat je bedoelt.
Heb dus ook veel mensen waarmee ik op die manier bevriend ben, waarmee ik wel praat enz maar die eigenlijk niets weten dat van belang is. Het zal hoogstens zo'n "vriendschap" worden.
Dus in die zin, als ik voor iemand nog een paard (tegen betaling voor mijn tijd) kan zadelmak maken dan is het wel voor haar. Ik weet hoe ze de paarden voorbereid en hoe ze ze gereden wil hebben en hier in de omgeving waar we een ernstig gebrek aan dressuurruiters hebben. Laat staan aan dressuurruiters die hun tijd nemen, ben ik één van de enige die rijdt zoals zij hem gereden wil zien worden. Misschien nog één andere persoon maar er is niet genoeg materiaal op de wereld om die bruggen te herstellen. In haar verdediging; Ik heb ook problemen met die persoon net als nog veel meer van de mensen die ik ken, zodra die naam valt zuchten ze en hebben ze hun eigen verhaal. Dus dát geval ligt niet aan haar vrees ik.
Als ik nú terug kijk weet ik ook eigenlijk niet of die persoon wel zo zacht reed als ik toen dacht.
Er hoeft geen drie maanden voorbereiding vooraf te gaan aan die vraag zeg maar.

Hij beweegt met veel kracht, balans en gemak…
Hij is absoluut een verbetering op Rêve kwa gangen en natuurlijk gebruik van zijn lijf en Rêve is ook niet de beroerdste. (Rêve is mijn beste paard tot nu toe.
Joy gaat nog meer kwaliteit hebben denk ik.) en een wat simpeler karakter lijkt het. Een grapjas… Hij heeft wel wat aparte streken,
maar toch makkelijker dan zijn moeder. Zachter.
van rijden is niks in huis gekomen. Morgen komt hier de carnavalsstoet door dus dan pas ik ook denk ik.

pmarena schreef:Echt balen
Zijn er andere mogelijkheden om iets aan zulke pijnen te doen...?

als het enigszins fris is word het blauw/paars en tja als je blauw onder je ogen hebt is de conclusie meestal straightforward.

) maar op het einde ging hij met wat aanmoediging en steun zelfs voorzichtig kijken. Hij vond het niet zo boeiend dus is daarna gaan slapen. 

voor je het weet heb je een wannabe eekhoorn op je capeau die zonder kijken voor je auto in stapt. (Dat is dus ook een rit tegen 30 per uur max.
)
maar ik ken mijn auto (en hoe dom het ook klinkt ik ben zo blij met die auto nog steeds dat ik niet snel onzeker wordt. Voorzichtig wel maar niet onzeker. Ik heb hem inmiddels 11 jaar dus dat helpt. 
Joy is ook gewoon prachtig. 
we hebben wat geapt.

Lekker water met een smaakje!
of je ff vers water wilt verzorgen haha.Hannanas schreef:of je ff vers water wilt verzorgen haha.
Viespeuk
en op z’n aller onschuldigst ook nog even komen kijken wat ik uit het bad viste hè. 

nafkedemi schreef:Die lieverd probeerd gewoon z'n eigen troep op te ruimen. Volgende keer ff een afwasborstel mee nemen?

eentje was gescheurd dus die is vervangen, die zwarte kan tegen een stootje (is ooit voor Rêve gekocht). Ga er zo nog bij halen denk ik.
hij gaat aan rap tempo door de goedkope heen.pien_2010 schreef:Freyr schreef:ja ik ook. Lieve attente joy.Ik schoot hardop in de lachLekker water met een smaakje!
ach hij heeft me wel weer doen lachen. 
Freyr schreef:Ik schoot hardop in de lachLekker water met een smaakje!
gelukkig genieten zij ook van de heren hun gespeel en grappen.