Wat goed Noisy! mag je trots op zijn
Goed dat het zadelmak maken er bijna op zit Babootje! Wat ga je daarna doen? Meteen doorrijden of nog even laten rusten?
Gisteren ook weer een hele leuke les gehad met Marie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ergens wil ik het heel graag zelf doen, maar ik ben er echt wel een tijdje van tussen geweest en dat voel ik als ruiter ook enorm. Alles lukt bij mij net iets moeilijker dan bij mijn lesgeefster. We gaan maandag (ook de laatste dag om in te schrijven) beslissen wie er gaat rijden. Lekker last minute, maar als ik me niet zeker genoeg voel laat ik haar rijden. We gaan tenslotte maandag ook voor het eerst op verplaatsing rijden.
CalipsoLover schreef:Mooie galop heeft Maxx! Vind het er wel niet altijd even vriendelijk uitzien met die bijzetteugel, toont wat stram en strak. Maar dat is natuurlijk een eigen keuze, het is in ieder geval een heel knap paard!
Zodra het sturen wat meer bevestigd is gaat ie eraf. Hij is ook pas de 3e keer los in de bak, dus heeft nog heel wat te leren. Hij lijkt misschien niet zo omdat hij al met zoveel balans loopt, maar hij is echt nog heel groen onder het zadel. Aan zn eerste echte wedstrijd (buiten het VWF) is hij nog echt niet toe.
). Maar 3 op de lange duur is me wat te gortig qua kosten. Ik heb ze niet aan huis.
Ik ben jullie niet vergeten hoor! Maar erg druk, vakantie, zelf niet zo lekker in mijn vel dus weinig te melden
Wel steeds hier bij gelezen!
Klinkt als een hele verstandige keuze om dan het laatste stuk te lopen. Zeker als het al twee keer bijna mis is gegaan wil je niet een mogelijke derde keer af wachten.. En wat fijn dat hij daar nu in ieder geval rustig staat én je een stalhoudster hebt die met je mee wil denken qua trailer enzo. Fijn hoor!
Gisteren eindelijk tijd en zin en ruimte in mijn hoofd om met mijn puber weer wat te gaan doen. Ze lag languit te slapen toen ik aan kwam, zo schattig. Haar op stal opgezadeld, paar rondjes aan de longeerlijn laten stappen en toen erop. Laatste keer is denk ik weer een maand geleden
Kun je nagaan wat er dan toch allemaal in zo'n hoofd gebeurd, ondanks dat ze zoooooooo braaf zijn. Geeft mij de bevestiging dat we het echt goed doen zo, lekker kalm aan. Ze vindt het leuk, ze heeft de uitdaging ook echt nodig maar ze is ook nog wel echt een kleutertje.

hopelijk volgende keer beter. Gelukkig geen pijn! Het is toch ook een knapperd!
Ook heerlijke plaatjes! 
Zwaar dagje achter de rug...
En thanx for the birthday wishes!

Altijd fijn als ze zo koel zijn!
En jullie eerste les, supergoed!
Koffiedrinken bij andere paarden is bekend 
Ik kan me indenken dat je die drive mist...
Verstandige keuze om dan te aan lopen idd! Gelukkig lijkt het lichamelijk mee te vallen. Hopelijk houdt hij er mentaal ook niet te veel aan over
We hebben elkaar weer gevonden in de bak en ze doet hard haar best, vertrouwen en aanleuning zijn er weer en we zijn nu lekker aan het werk. Zaterdag heeft ze buiten kennis gemaakt met haar eerste vissers-test, en gisteravond op buitenritje met stalgenoten voor het eerst met meer dan 1 ander paard mee. Dat was ook een beste vuurdoop, want een rondlopende rubberboot (letterlijk
) joeg paard nr 3 op de hobbel. Maar Pinda was heel dapper, bleef braaf bij paard nr 1 staan. Nuchter mupje
Vientje schreef:Wanneer is die jonge paardenwedstrijd Babootje? Hij pakt het goed opKoffiedrinken bij andere paarden is bekend
Vientje schreef:Pinda doet het op het moment superWe hebben elkaar weer gevonden in de bak en ze doet hard haar best, vertrouwen en aanleuning zijn er weer en we zijn nu lekker aan het werk. Zaterdag heeft ze buiten kennis gemaakt met haar eerste vissers-test, en gisteravond op buitenritje met stalgenoten voor het eerst met meer dan 1 ander paard mee. Dat was ook een beste vuurdoop, want een rondlopende rubberboot (letterlijk
) joeg paard nr 3 op de hobbel. Maar Pinda was heel dapper, bleef braaf bij paard nr 1 staan. Nuchter mupje

Vandaag even onoplettend geweest, Marie pakte te veel binnenstelling, ging tegen het hek hangen en verschoot van mijn been tegen het hek, nam een bokkensprong en daar lag ik weer. AC gewricht gescheurd en mijn sleutelbeen is naar boven gekomen. Zit nu in een draagdoek, als het binnen 3 weken niet beter is moet ik naar een orthopeed om verder te kijken voor een operatie/inspuiting. Even een vloekmoment...