Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:Dierenarts is ingelicht. Wacht alleen nog op bevestiging van de afspraak.
Maar meer dan bloed trekken zal ze niet kunnen doen. Benen/heup betasten zal niet lukken als limo het mij al niet toelaat
Over spierbevangen, heb net even gelezen. Er zijn wel wat symptomen die overeen komen. Maar lees ook dat stappen juist nefast is. En het voornamelijk optreed na inspanningen. Bij limo is het eerder na stilstaan.
Maar nerveuzer/angstiger zijn is dan weer wel een symptoom ervan.
Art_Ificious schreef:Of jammer voor dierenarts als limo haar omver loopt?
Sorry maar veiligheid speelt ook mee. Hij vertrouwt mij maar sinds gisteren mag ik dus ook niet aan zijn benen komen, uiteindelijk wel als hij weer helemaal tot rust is gekomen.
Als hij in paniek schiet bij de dierenarts hou ik hem ook niet vast. Heb geen zin in blaren of meegesleurd te worden. Moet ook nog gaan werken.
Sedatie zou een optie zijn. Maar wel een dubbele dosis dan. Anders breekt die erdoorheen.
Sizzle schreef:Vermoedelijk wil de DA hem alleen maar even op een rechte lijn en harde + zachte volte wil zien. Dit is geen typische buigproeven kreupelheid.
Babootje schreef:Sizzle schreef:Vermoedelijk wil de DA hem alleen maar even op een rechte lijn en harde + zachte volte wil zien. Dit is geen typische buigproeven kreupelheid.
Als ie specifiek dat been niet wil laten optillen kan ik me maar zo bedenken dat een buigproef op dat been ook geen succes zal zijn. Buigproeven zeggen niet alles, dat weet ik, maar dit alleen al vind ik al niet zo'n fijn signaal.
Art_Ificious schreef:Of jammer voor dierenarts als limo haar omver loopt?
Sorry maar veiligheid speelt ook mee. Hij vertrouwt mij maar sinds gisteren mag ik dus ook niet aan zijn benen komen, uiteindelijk wel als hij weer helemaal tot rust is gekomen.
Als hij in paniek schiet bij de dierenarts hou ik hem ook niet vast. Heb geen zin in blaren of meegesleurd te worden. Moet ook nog gaan werken.
Sedatie zou een optie zijn. Maar wel een dubbele dosis dan. Anders breekt die erdoorheen.
bobje26 schreef:Ben ik de enige die hem meer vind lopen alsof hij slappe kniebanden heeft achter? Dit is voor mij een heel herkenbaar loopje en kan prima opgelost worden met binnendoor bekappen door een goede smid.