_Reneee schreef:Ja het is vreselijk frustrerend. Stiekem hoop ik dat het de PSSM is omdat ik dan kan zeggen "Zie je wel, Tinkers zijn ook gewoon symptomatisch. Ze uiten het gewoon niet zo duidelijk." Ik snap echt niet dat er gewoon nog mee gefokt wordt. Zijn moeder is drachtig nu. Echt te schandalig voor woorden.
Dat had ik ook met Elano toen hij enorm afviel. Toen hoopte ik dat het aan zijn tanden lag. Maar de tandarts had nog extra gekeken voor mij omdat ik daar naar vroeg. Gewoon hardstikke goed gebit. Dus toen was ik ervan overtuigd er is niet genoeg ruwvoer (want met beetje sp ging het goed) of er is iets aan de hand en kan je de da laten komen. En dan heb je met geluk bloedonderzoek en weet je het.. Maar anders.. 
Maar nu hij weer gewoon goed te eten krijgt is ie weer bijgekomen en weer zichzelf. Dus heb zomaar het idee dat het te weinig ruwvoer is. Want in de middag wilde hij gewoon zijn stal in en niet het land.. Want in stal is eten en land was al op. Nou dan klopt het al niet in mijn ogen. 
Maar koudbloeden kunnen ook soms zo hard voor hunzelf zijn, dat als er wat mis is.. Het ook goed mis is. Gelukkig heeft Elano het tot nu toe wel laten merken als er wat is. Want ik ben daar altijd bang voor.. Dat iets alleen maar erger wordt omdat hij het niet laat merken.