Is echt een plaatje hoor, kan helaas niet alles zelf houden anders was hij er zeker een van.
Almelo Ruurlo, gaat even kijken op routenet ben niet zo topografisch aangelegd
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pops schreef:Ik blijf het herhalen, ik heb 400km enkele reis moeten afleggen om mn paard te gaan bezichtigen, maar ik heb er nog geen moment spijt van
Goos_Horses schreef:kijken kan nooit kwaad, niet geschoten is altijd mis.
Met gerichte training was er ook niet meer uit te halen? Sommige paarden blijven ook vast zitten door het kunnen van een ruiter.
Met een groen paard mag je lager starten dus dat is wel een voordeel, maar je zal zelf in moeten schatten of het paard dan leuk mee kan draaien op het hogere niveau als dit je ambitie is.
Shalot schreef:Daar baal ik nu van. Heb ik een afspraak gemaakt met verkoper. Laat ik een ander daar voor vallen omdat zij dichter bij huis zitten en ik in tijdnood komt. Krijg ik bericht dat ondertussen anderen zijn geweest waardoor ze nu (mogelijk) verkocht is. En bij een de verkoper ik dit weekend niet meer terecht kan omdat zij netjes wacht tot de een is geweest. pfff frustrerend. Zowel voor kopers als voor verkopers