Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
m0niekkkie schreef:Ik zoek leuke namen voor 2 puppy's, mag dat hier ook?
m0niekkkie schreef:Ik zoek leuke namen voor 2 puppy's, mag dat hier ook?
Arianne schreef:Nou, ik ga me hier ook eens melden. Kom er namelijk nog niet helemaal uit. Onze shetveulens moeten dit jaar met een i of een j beginnen. Ik heb al best een rijtje leuke namen, dat is het probleem niet. Behalve... voor het veulen van Bonneke. Die hebben we namelijk altijd met een cijfer in de naam. Begon met FFW88, daarna Go4it en vorig jaar High5. Ik had een hele leuke voor dit jaar, maar die ben ik vergeten
en nu kom ik nog niet verder dan ikz11, maar dat is het nog niet helemaal. Iemand een geniale ingeving??
Arianne schreef:Nou, ik ga me hier ook eens melden. Kom er namelijk nog niet helemaal uit. Onze shetveulens moeten dit jaar met een i of een j beginnen. Ik heb al best een rijtje leuke namen, dat is het probleem niet. Behalve... voor het veulen van Bonneke. Die hebben we namelijk altijd met een cijfer in de naam. Begon met FFW88, daarna Go4it en vorig jaar High5. Ik had een hele leuke voor dit jaar, maar die ben ik vergeten
en nu kom ik nog niet verder dan ikz11, maar dat is het nog niet helemaal. Iemand een geniale ingeving??
Citaat:morgen krijgen we er een nieuw paard bij.
zijn naam is op dit moment wodan.
maar onze paarden beginnen allemaal met een M en eindigen op een Y
paspoort:------> bij ons:
gaatske ------> Misty
meintje -----> Miley
kelly -----> Miss Lady
hero-----> Mickey
marissa161 schreef:Hallo allemaal, ik kan ook wel advies gebruiken. Ons paard heet Gentleman en hij is van Uphill. Ik ben op zoek naar een leuke sportnaam. Gentleman past totaal niet bij hem maar ik ben inspiratieloos. Misschien kunnen jullie helpen