ik weet ook niet of er de mogelijkheid is om te laten begraven, dan zou ik dat liever doen. inslapen en laten begraven heb je hem/haar ook bij je, maar dan onder de grond.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilsex schreef:@ ik ben ellen : jawel ik kom wel bij de friettent maar daar maak ik mezelf wijs dat daar misschien wel paardenvlees in kan zitten, dus pak ik alleen friet. Ze hebben me ook wijsgemaakt ik weet niet of het zo is dat er in geen een soort frikandellen paardenvlees zit behalve die van mora dusja
Ilsex schreef:@ pinkybubble , iedereen mag toch zijn eigen mening hebben ? en ik vind het trouwens ook zielig voor al die lammetjes en kalftjes etc, want mijn vriendin die woont op een boerderij en ik kom daaar best vaak nou ik heb al genoeg meegemaakt wat niet leuk is voor die beestjes en ze worden nuttig gebruikt daar ben ik blij om maar vele van die diertjes hebben ook geen normaal leven gehad en daar baal ik best van, en bij paarden is dat wel zo. maar ik zou liever mijn paard laten inslapen en cremeren dan heb je toch ook nog wat van hem bij ? En paarden zijn ook voor veel dingen nuttig, en jij bent daar blij mee, dat er andere mensen gebruik van kunnen maken. ben ik aan de ene kant ook blij mee maar het ging erom wat je van slachten vond als je voor het dillema komt te staan slachten of inslapen. Ik ga voor inslapen, maar ieder zijn eigen mening, sta voor alles open, iedereen vind het anders ik dus ook
. Maar ik vind het dus idd ook super zielig voor al die andere dieren hoor, het liefste zou ik willen dat alle dieren een lekker leventje hadden, en dat alles maar ergens anders van werd gemaakt niet van dieren want die horen ook een lekker leven te hebben allemaal
Miryamk schreef:PinkyBubble wil je erover praten?![]()
je doet zo vijandig![]()
Miryamk schreef:Ilsex staat op de wachtlijst
Miryamk schreef:Ilsex staat op de wachtlijst
IKbenEllen schreef:Foei PinkyBubble, jij hebt niet heel het topic gelezen!