Overigens nog niet ingereden dus of ik daar wat ga tegen komen moet ik nog meemaken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janna schreef:fokfanaat schreef:Die heeft wel een keuringsrapport met aardig wat aantekeningen
Valt toch wel mee? Er staat van alles op maar onder andere een vlekje door viezigheid op de huid en hals klasse 1.
Ik vind het nog geen heel schokkend verhaal, of ik begrijp het niet.
fokfanaat schreef:ik kan het heel slecht lezen, maar iig een chip in het kootgewricht, iets met de knie rechts en een lichte afwijking in de hals.
Rug klasse 1
lies schreef:ik kom even tussendoor melden dat mijn zoektocht naar een nieuw maatje voor mijn paard alweer klaar is. heb een shetlander gekocht, van de buur(t)vrouw![]()
[ [url=m/w9OGyz.jpg]Afbeelding[/url] ]
hij mag nog wat afvallenmaar dat mag mijn paard ook, komt goed uit!
SophievdV schreef:Wat heeft dat met de NMK te maken? Daar keuren ze alleen op exterieur en beweging, niet op de röntgenfoto.
Mer1980 schreef:fokfanaat schreef:ik kan het heel slecht lezen, maar iig een chip in het kootgewricht, iets met de knie rechts en een lichte afwijking in de hals.
Rug klasse 1
Bij een paard wat geselecteerd is voor de NMK zou ik dat chippie er toch uit hebben gehaaldtenzij dit niet kan natuurlijk. Zonde hoor paard komt uit een fijn lijntje...
MariekeS_ schreef:SophievdV schreef:Wat heeft dat met de NMK te maken? Daar keuren ze alleen op exterieur en beweging, niet op de röntgenfoto.
Ik denk dat Mer doelt op commerciële impact, een NMK merrie zonder een dergelijke bemerking brengt misschien meer op.
Anderzijds vind ik dat dus wel heel dubbel...iets waar geopereerd aan moet worden is dan voor de sport wel schoon maar als ze als fokmerrie ingezet zouden worden verandert de mogelijke aanleg niet
Edit: dan beter zo. Als het geen kwaad kan dan is het wat het is.