Ik hoop dat het nog wat wordt met 1 van de 2 huizen !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hij stopt netjes een meter voor me. Maar wel in Joy-stijl. 
pien_2010 schreef:De guppies zien er goed uit en zijn vrolijk. Aan niets te kort. Doe je goed.
ik doe iig mijn best. Sky oogt ook mooi gespierd nu. Gewoon zoals een veulen/jaarling hoort te zijn. 
Mars schreef:Nou ik zag ook al een paar wisseltjes dus je kunt in no time op wedstrijd met die knappe Joy
wel nagesprongen als ik het goed zag.
gewoon zadel en hoofdstel om doen over twee jaar en mee nemen.

jokari schreef:misschien moet je sliding stops gaan uitproberen met Joy.![]()
En zie die kleine zwarte eens dansen, wat is die aangenaam veranderd zeg ! Ik kan geloven dat S blij is met jouw goede zorgen.

Avalanche schreef:Mooi weer, wat is Sky enorm opgeknapt zeg
was hem vandaag aan het aaien en hij heeft vlees op zijn ribben, schouders zijn mooi gevuld nu… ongelooflijk wat hij op twee maanden in gehaald heeft.Mars schreef:Ayasha schreef:wel nagesprongen als ik het goed zag.
gewoon zadel en hoofdstel om doen over twee jaar en mee nemen.
![]()
Ah details
Eén of twee lesjes bij Chris en de ring in met die gup!

Hij ziet er ook erg goed uit. Vrolijk vooral
Avalanche schreef:Ja echtHij ziet er ook erg goed uit. Vrolijk vooral
het doet me goed hem zo te zien. Ik denk niet dat hij iets over gaat houden aan zijn slechtere begin… Dat doet me deugd. Na de Rooie had ik hartpijn toen ik hem de eerste keer zag. Dat absolute gebrek aan interesse in waar hij was. En nog eens toen hij na twee weken al zo aan me vast geklampt had dat hij zo mee de vrachtwagen op liep… Nu wordt hij onafhankelijker en stoerder dus mentaal is hij ook stukken beter. 

jokari schreef:Ik acht de kans groot dat “die hengst” veel makkelijker gaat zijn dan die merrie.

Dat was mijn probleem met een opfok voor Joy vinden ook. Vandaar ook de keuze om voor een hengstengroep te gaan.