Babootje schreef:Wat is dat voor een app Quir?
Saddleclip van Equestic.

Super interessant en leerzaam!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Hertenluisvlieg ken ik ook niet, heb het ook even moeten googelen, maar ziet er wel een vies beestje uit. Ik mis de zomer ook al, hoewel die hittegolf wel een beetje te veel van het goede was.
Zonde

fransje23 schreef:Wat een verschil is dat optisch gezien.
Marie toont veel groter met jou op haar rug
Voor jou is haar maat toch prima, je past er mooi op en dat is het voornaamste!

Stoer!
Ik heb 20 september een bitfitter erbij, ben eens benieuwd. Ze doet het aardig op de dubbelgebroken kneveltrens, maar ik wil toch gaan kijken naar iets zonder van die onhandige scharen.

Gelukkig laat ze zich vooralsnog goed corrigeren, dus het is echt een kwestie van gevoel krijgen voor waar de grens ligt voor mij. Helaas nu onze bak finaal verzopen gisteren, dus maar eens zien hoe het de komende dagen gaat met rijden.
Wat een collectie aan bitten zeg! Heb hier een enkelgebroken D-trens, gaat wel prima. Vond voor de start enkelgebroken rustiger dan dubbelgebroken. Heb ook een dubbelgenbroken appelbitje liggen, die wil ik binnenkort een keer proberen.
Waarom zou je een groter paard willen als je er ruim op past?
In het bos vond hij wel HEEL spannend als ik erop zit en er niemand bij loopt. Vetrouwen in de ruiter moet echt nog groeien. Geeft niks, ik heb nu stukjes afgewisseld tussen erop zitten en ernaast lopen. Als hij dingen heel spannend vond mocht hij even stilstaan en kijken, heb ik veel liever dan aan de kletter gaan
Moet dit gewoon wat vaker doen, dan wordt hij denk ik vanzelf stoerder. Hij heeft wel alles superbraaf gedaan, een tegenligger gepasseerd (was bang dat hij er achteraan zou willen maar kon hem er zo langs sturen), koeien tegengekomen, mountainbikers die achter heuveltjes verdwijnen etc. etc. Afgelopen dagen had hij lekker vrij en is de smid geweest, vandaag gaan we weer iets doen. CalipsoLover schreef:En gelukkig maar! We hebben Marie zogezegd gekocht als 1m57 op 2 jaar en 10 maanden oud. Bij de eerste meting bleek ze echter maar 1m54 te zijn. Nu zal ze wel al een stukje groter zijn, maar of ze de 1m60 nog gaat halen wordt spannend...

Maar als jullie niet op je plek zijn op stal kan dat inderdaad wel flink gevolgen hebben, goed dat je zo doorpakt! Hopelijk gauw weer lekker samen aan het werk op de nieuwe stal
Succes met de verhuizing!
Kon ze meteen weer rechtsomkeert terug de wei in ipv aan het werk, Pinda blij met een vrije zondag en ik nogal mopperig
Gelukkig komt de smid vandaag sowieso al, hopelijk valt de schade mee. Paarden met hun fratsen altijd

Fijn om te lezen.

Egopost!!!
dus een paar bokjes en hupsjes maar daar kon ik hem vlot doorheen krijgen en toen begon hij ook goed te lopen.