Zitten aan een kreek en hebben waterpomp, erg fijn dus zo. Paarden zoeken water echt op. En vogels zijn er ook erg blij mee.
k_m
Geplaatst: 24-07-18 13:45
Ik lees vanavond weer bij nu op de telefoon is niet heel handig!
Kreeg vanmorgen een filmpje doorgestuurd van het rijden, moest zelf werken dus wel leuk om te zien!
3 de keer galop en begint ook echt beter te gaan!
xApple
Geplaatst: 24-07-18 15:49
@Sbravour; ik had een heel slanke (dat klopt) vrouw in mijn hoofd rond de 30, donkerbruin haar, bruine ogen, vega/hippie type Wauw ik zat er echt naast.
@miesje; Niet wachten tot hij gek gaat doen Misschien gaat hij wel nooit gek doen. Als je alles rustig en goed voorbereid is die kans ook klein. Super dat het draven ook lekker ging. Weer een stapje verder @k-m; Wat loopt ze braaf haar rondje goed hoor Een eigen trailer is inderdaad wel heel lekker. Ik heb met Lars geoefend vanaf 6 maanden oud en daar heb ik nu super veel profijt van. Hij loopt er zo in/uit. @amado; hoe leuk !! Zwemmen met je paard zo jaloers Enne spannend; beleren voor de wagen na je vakantie.. Komt vast goed. Wordt wel lekker de tijd voor genomen. Ik krijg ook regelmatig de vraag of Lars voor de kar komt maar dat doe ik niet hoor. Een sulky voor mijn Shet vind ik zat @murosch; wat goed!! Verkeerde galop maakt inderdaad niet uit toch. Dat komt wel @nouk; ik volg je terug, jeeeetje jij bent ook al zo knap.
SBravour
Geplaatst: 24-07-18 16:38
Hahahahahah té leuk!!! bijna inderdaad Moet nog aan mijn studie diergeneeskunde beginnen dus paar jaartjes jonger ghaha.
melissa_93
Geplaatst: 24-07-18 19:32
Nouklime heerlijk gewoon alles op zijn tijd, heb ik ook gedaan. Eerst gewoon vertrouwen geven met poetsen, knuffelen etc. En vanuit daar langzaam aan begonnen met longeren enzo. Gaaf dat ze het eerste stukje nageven ook gedaan heeft nu! Leuk gevoel is dat he!
Amado ook lekker bezig! Veel plezier op vakantie!
Ken heeft hier ook nog geen stap verkeerd gezet *afkloppen*. Echt een karakter van goud
MOonprayer ik zag een leuk filmpje voorbij komen op insta! Wat een stoertje!!
Xapple wij volgen elkaar inmiddels op insta
Sbravour inmiddels ook gevonden! En Amado ook gevonden
Murosch gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik heb jouw ook toegevoegd, leuk! Gaaf de eerste passen los in galop, juiste galop komt wel! Ken springt links ook nog regelmatig vekeerd aan
Nouklime kan je nog niet vinden op insta. Kom heel veel noukkk tegen. Wellicht als je mij volgt? 19_melissa_93
Mirjam heerlijk in het water, fijn met dit weer! We doen hier bij de zelfdrinker een 'modder'poel creeren zodat als ze drinken ze met natte voeten staan
Ken mag straks voor het eerst even meelopen in de clubles. Ben heel benieuwd wat ze doet. Me zusje doet haar vanavond, heeft iets meer lef als mij en kan haar als ze het spannend vind denk ik net wat beter overtuigen en het vertrouwen geven waar ik sneller ga afwachten.
Prima toch, beter meteen een goede indruk voor de eerste keer!
Miesjex
Geplaatst: 24-07-18 22:30
Moonprayer, nee totaal geen spannen drafje haha. Compleet relax.
Xapple, hier niet heel actief maar je mag me wel volgen hoor, Michelleeyaraa geloof ik.
Murosch, wat super dat het goed ging met de alop!
Hwn, fijn braaaf paardje uiteindelijk
K_M wat leuk dat ze je dan toch een filmpje stuurt over hoe het gegaa is!
Xapple, haha dat is waar denk ook niet dat hij nu zo gek gaat doen hoor. Pakt het gewoon super goed op. Denk dat het wel zo’n paardje is dat als we hem later echt lekker aaan het lopen hebben dat hij wel pittig is. Maar dat vind ik niet zo erg
Hier ging het vanavond weer super goed met Kane. Morgen even een dagje rust en donderdag en vrijdag gaat ze er weer op. En dan ZATERDAG!! Jaja dan wordt mijn eerste keer op Mn eigen vriend zitten! Zo bijzonder
@xapple lief van je! Dankje! Even of topic hoe leuk met je shet en dat wagentje!!
@melissa_93 Was heel fijn dat hij zakte! Het kwartje is gevallen haha! Mijn insta is ook Noekkk met een e geen u heb je toegevoegd.
@moonprayer ik doe helemaal niks met dit weer behalve naar mn paarden kijken ze een aai geven en zelf genieten van de zon. Geloof niet dat ik ze een plezier doe wat te gaan doen en ik doe mezelf wel een plezier door in een korte broek het ervan te nemen. Win win situatie haha!
Al een tijdje niet meer gepost hier maar natuurlijk wel stil alles bijgelezen! Ik ga niet iedereen persoonlijk aanspreken want dan schrijf ik een hele bijbel maar leuk om jullie vooruitgang te zien.
Vind het altijd mooi om te zien hoe iedereen het op zijn eigen manier aanpakt, wel jammer dat niet iedereen elkaar in zijn waarde laat of zich aangevallen voelt. Maar dat is het gevolg van dat je via internet niet ziet of iemand echt iets bedoeld
Wie gingen er nou nog meer voor de VWF in oktober? De datum is bekend namelijk
Die van mij doet het top! Hij heeft lekker 2,5 maand vrij gehad en we hebben er nu 3 keer weer op gereden. Lekker rustig aan dus. Vrijdag breng ik hem twee weken bij kennissen die een dressuurstal hebben in Bleiswijk omdat ik op vakantie ga Hoe pakken jullie dat aan tijdens je vakantie met jullie jonkies?
SBravour
Geplaatst: 25-07-18 11:18
Sinds ik mijn jonkie heb wil ik niet meer op vakantie. We hebben wel een weekendje Veluwe op de planning, maar dan nemen we haar mee
Maar, als ik enkele dagen weg moet voor werk dan heeft ze vrij op de wei.
mirjamalvaro
Geplaatst: 25-07-18 11:44
Ikkeee VWF, ff datum spieken dan! Tenminste als het goed blijft gaan en ik haar er klaar voor vind.
Wij gaan (helaas?) 2weken op vakantie in september. Geloof dat ik 1 week lang genoeg gevondrn had achteraf.
Hier doen we savonds laat pas wat met de paarden..savonds koelde het lekker af en zoveel doen we ook nog niet. Vanavond heeft hij wel vrij dan moet ik werken. Maar morgen weer verder savonds.
Ik ga lekker smorgens aan de gang rond 8en. Vanmorgen dus ook weer fijn aan de slag geweest met grondwerk. Ze geeft fijn na heel de training
Sita_xx
Geplaatst: 25-07-18 14:03
Leuk om vorderingen te volgen. Ik heb de laatste 2 pagina's even doorgelezen. Vind het vooral leuk om de vorderingen d.m.v. foto's te zien.
Ik zou ook graag mee willen doen. Mijn vader fokt zo nu en dan een veulen, en zo hebben we uit mijn paard die vorig jaar is verkocht 3 jaar geleden ook een veulentje gefokt. Ze is begin mei 3 jaar geworden en in april en mei zijn we wat begonnen met longeren. Uiteindelijk liep ze al mooi nagevelijk aan een bijzettouwtje. in Juni t/m vorige week heeft ze alleen maar op het land gestaan en vanaf vorige week zijn we weer wat begonnen met longeren. (ook omdat ze een beetje te dik werd). Elke x maximaal zo'n 10-15 minuten. Ook heb ik al een x gehangen en zo een rondje gestapt. En vanochtend vroeg heb ik me er aan gewaagd om mijn voet erover heen te slaan en te gaan zitten. Zo ook 2 rondjes door de bak gestapt terwijl mijn vader haar vast hield. Ze was super braaf.
Sita, wat leuk!! En wat fijn dat ze het zo goed oppakt.
Sita_xx
Geplaatst: 25-07-18 16:13
nouklime schreef:
@sita wat een onwijs leuk dier zeg!! Ze ziet er groot uit?
Bedankt Ze is toch maar rond de 1.62 gok ik, maar wel robuust gebouwd.
melissa_93
Geplaatst: 25-07-18 18:48
Miesje spannend de eerste keer zelf erop!
Nouklime ah vandaar niet goed gezocht denk ik haha. Nu inmiddels wel
Dawson ik ben nu 2x een lang weekend weggeweest en die dagen heeft Ken ook vakantie gehad. Waar is de VFW? Lijkt me best leuk zon jonge paardencompetitie maar alleen als t dichtbij is haha. En anders doen we volgend najaar mee hier een dorp verderop, die hebben ook altijd 4 t/m 6 jarigen
Hier ook savonds na 20.30 wat met de paarden. Voor werktijd wordt me te vroeg en heb dan ook geen hulp erbij