grote vent geworden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frummels schreef:Gisteren heb ik trouwens voor het eerst met Pepper buiten het terrein gewandeld, ongeveer een half uurtje. Hij deed het echt zó goed! Hij bleef heel netjes en rustig naast me lopen, keek nergens van op. Zelfs niet van een opgevoerde knetterende scooter en een tractor. Ben heel erg trots op hem![]()
Uiteindelijk zelfs nog een klein drafje gedaan en hij bleef heel netjes in mijn wandeltempo lopen.
Over een paar dagen gaan we dat nog eens herhalen.
Zijn koppie nadat ik hem 10 keer had gezegd hoe knap hij was geweest. Kleine pretletter:
[ [url=m/HS855a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Annikoe schreef:Frummels schreef:Gisteren heb ik trouwens voor het eerst met Pepper buiten het terrein gewandeld, ongeveer een half uurtje. Hij deed het echt zó goed! Hij bleef heel netjes en rustig naast me lopen, keek nergens van op. Zelfs niet van een opgevoerde knetterende scooter en een tractor. Ben heel erg trots op hem![]()
Uiteindelijk zelfs nog een klein drafje gedaan en hij bleef heel netjes in mijn wandeltempo lopen.
Over een paar dagen gaan we dat nog eens herhalen.
Zijn koppie nadat ik hem 10 keer had gezegd hoe knap hij was geweest. Kleine pretletter:
[ [url=m/HS855a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aaaaaaah dat koppieDaar smelt ieder paardenhart toch voor
Fijn dat het goed ging! Castratie werpt dus zijn vruchten af!