grote vent geworden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Oke het valt nog wel mee toch?

Bij ons op stal staan alle paarden 24/7 met een halster om, ook als ze op stal gaan in de avond. Ik denk om dat soort dingen te voorkomen.
Halster af in de stal betekent hier niet naar buiten, dus bijvoorbeeld als je paard boxrust heeft. 

Frummels schreef:Gisteren heb ik trouwens voor het eerst met Pepper buiten het terrein gewandeld, ongeveer een half uurtje. Hij deed het echt zó goed! Hij bleef heel netjes en rustig naast me lopen, keek nergens van op. Zelfs niet van een opgevoerde knetterende scooter en een tractor. Ben heel erg trots op hem![]()
Uiteindelijk zelfs nog een klein drafje gedaan en hij bleef heel netjes in mijn wandeltempo lopen.
Over een paar dagen gaan we dat nog eens herhalen.
Zijn koppie nadat ik hem 10 keer had gezegd hoe knap hij was geweest. Kleine pretletter:
[ [url=m/HS855a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar smelt ieder paardenhart toch voor 
. 

Heb je al een idee waar het aan lag? Of heb ik daar overheen gelezen?
Ze is echt al een hele dame nu en vergelijking met toen!
Ik denk wel minimaal een stuk of 50, bah.
Hij had echt geen rust in zijn koppie. Misschien ze daarom ook eigenlijk naar de wei moesten.

Maar hier wordt ie wel lekker mak van! Annikoe schreef:Frummels schreef:Gisteren heb ik trouwens voor het eerst met Pepper buiten het terrein gewandeld, ongeveer een half uurtje. Hij deed het echt zó goed! Hij bleef heel netjes en rustig naast me lopen, keek nergens van op. Zelfs niet van een opgevoerde knetterende scooter en een tractor. Ben heel erg trots op hem![]()
Uiteindelijk zelfs nog een klein drafje gedaan en hij bleef heel netjes in mijn wandeltempo lopen.
Over een paar dagen gaan we dat nog eens herhalen.
Zijn koppie nadat ik hem 10 keer had gezegd hoe knap hij was geweest. Kleine pretletter:
[ [url=m/HS855a.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aaaaaaah dat koppieDaar smelt ieder paardenhart toch voor
Fijn dat het goed ging! Castratie werpt dus zijn vruchten af!

Lief, braaf, aanhankelijk, met respect voor mij en mijn ruimte (daar heeft grondwerk ook wel aan mee geholpen)
En nog steeds een centimeter of 8 overbouwd... Groeien die van jullie nog hard?
) Nu is hij super fit en voorwaarts met energie voor 10. 

Het is een beetje een dubbel iets, dat luchtzuigen.
Hij deed het beter dan verwacht! Halverwege staakte hij even en begon hij achteruit te lopen, maar uiteindelijk kreeg ik hem wel mee. In de bak ook alles eng eng eng
Hij moest eerst even een paar rondjes om mij heen draven aan het halstertouw. Ik gaf heb even de kans om tot rust te komen en daarna hebben we samen, heel simpel, gewoon rondjes door de bak gestapt.

)