Inmiddels is er heel wat verandert en heb ik mijn rijpaard schimmel verkocht. De Welsh a heb ik nog steeds.
Ik heb helaas afgelopen winter de rijlaarzen aan de wilgen moeten hangen ivm artrose in mijn heup. Ik had al meer dan 2.5 jaar hevige pijnklachten en toch maar eens röntgenfoto laten maken en de uitslag was niet prettig.
Inmiddels heb ik een switch gemaakt naar het mennen. Met een bruine pony. De Welsh a schimmel gaat na het keurings seizoen ook in het tuig. Dit is haar enkele weken terug tijdens een keurings oefenclinic
Haha idd. Was niet dramatisch hoor 175. Maar sprongen over een hekje heen, oeps! Terwijl die nooit hindernissen ziet Maar hengsten zijn nu in het voorjaar wel een extra uitdaging.
Mijn schimpie mocht vandaag weer mee naar oefenspringen, rondje 1meter foutloos en erg fijn en gecontroleerd. Rondje 1.10 bleef ze steeds weigeren op de dubbel (door spanning van mij), uiteindelijk ging hij nog 3x fijn. Ben weer trots op mijn knapperd!
Cabelz
Geplaatst: 05-05-17 16:09
Komen weer veel "lelijkerds" voorbij
Don wordt wel steeds lichter (is 9 nu), maar ik vind dat het tot nu toe op een mooie manier gaat Krijg in ieder geval altijd veel complimentjes over zijn kleur.
En mijn "nieuwe" kleine schimpie
En mijn vos-schimmel veulentje van vorig jaar in de opfok, die ik nu echt lelijk vindt kwa kleur (is degene die als kussen wordt gebruikt)