Hier gaat ook alles super! Ben heel blij met m'n kanjer

@mallow: verstandige keuze! Hopelijk krijg je meisje een goed thuis en vind je gauw een rots in de branding!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HarryM schreef:Ja dat weet ik.. Er zijn dus 2 pikzwarte tinkermerries.... De verkoop is niet doorgegaan door medische redenen van koper. Besloten woensdag over te gaan tot het kopen van de merrie en haar zondag op te komen halen. Vrijdag belde koper op naar eigenaresse dat ze de merrie niet konden komen halen om medische redenen. Ze wisten niet of het op korte termijn over zou gaan. Dus hebben om die rede van de koop afgezien.
bertine37 schreef:HarryM schreef:Ja dat weet ik.. Er zijn dus 2 pikzwarte tinkermerries.... De verkoop is niet doorgegaan door medische redenen van koper. Besloten woensdag over te gaan tot het kopen van de merrie en haar zondag op te komen halen. Vrijdag belde koper op naar eigenaresse dat ze de merrie niet konden komen halen om medische redenen. Ze wisten niet of het op korte termijn over zou gaan. Dus hebben om die rede van de koop afgezien.
Dit verhaal klopt helaas niet. Maar ga ik niet met een welles nietes verhaal uitvechten op internet.
Seven schreef:Leuk dier mallow,
Realiseer je wel dat ook een doodbraaf ouder dier wel door krijgt dat jij niet door pakt en ook wat kan gaan uitproberen.