Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nobel1 schreef:@Nienke, waarom kijken jullie niet in Frankrijk zelf? daar liggen de prijzen gemiddeld wel wat lager of zijn jullie daar niks leuks tegen gekomen?
nobel1 schreef:Een vraagje aan jullie in het algemeen;
Sommigen hebben al best veel paarden gezien en niet gekocht omdat er geen klik was, maar wat misten jullie dan specifiek aan dat paard?
Mijn ruin heb ik een keer een half uurtje gereden en ik vond hem leuk en een uitdaging, maar om nou te zeggen dat ik meteen een enorme klik ermee had...nee.
Naar mijn idee moet dat met de maanden groeien en heb je dat niet meteen.
Tuurlijk, een paard zijn karakter of bewegingen kunnen je niet liggen, maar ik zou na een keer rijden niet meteen een klik hebben.
Hoe denken jullie daarover?
Farah83 schreef:Hoi hoi,
nee er is nog niets aanbetaald.
Er is mondeling overeengekomen dat we eerst de rhino zouden afwachten en hem daarna ophaalden.
Het is inderdaad zwaar banketstaaf en we voelen ons er ook echt rot over want het was wel echt een schatje.
Wel hoorden we daar pas dat hij franse voeten had, stijf liep en een blessure heeft gehad omdat de vorige eigenaren de franse voeten hebben willen verhelpen.
Het was verder echt een lief paardje maar was erg stijf (kan ook omdat ie al even stil staat en weinig bereden word) en had een soort huppeltje bij.
Natuurlijk wordt op zo'n moment alles goed gepraat en hebben we er later onze bedenkingen bij gekregen.
Dit is wel al anderhalve week geleden al ofzo.
nobel1 schreef:@Nienke, waarom kijken jullie niet in Frankrijk zelf? daar liggen de prijzen gemiddeld wel wat lager of zijn jullie daar niks leuks tegen gekomen?
Een vraagje aan jullie in het algemeen;
Sommigen hebben al best veel paarden gezien en niet gekocht omdat er geen klik was, maar wat misten jullie dan specifiek aan dat paard?
Mijn ruin heb ik een keer een half uurtje gereden en ik vond hem leuk en een uitdaging, maar om nou te zeggen dat ik meteen een enorme klik ermee had...nee.
Tuurlijk, een paard zijn karakter of bewegingen kunnen je niet liggen, maar ik zou na een keer rijden niet meteen een klik hebben.
nobel1 schreef:Een vraagje aan jullie in het algemeen;
Nienke_ schreef:Keuren klinisch kost ong.150 euro. Bij afkeuring zijn de kosten voor de verkopende partij. Zo gaat dat meestal.