Iessie schreef:Limburg, maar deel Brabant/Gelderland kan ook nog wel. Of regio den Haag.
Woon zelf in zuid-Limburg, nogal een uithoek, dus..
Misschien is er wel iets leuks vlak over de grens.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Iessie schreef:Ja kan een paard echt flauwvallen? Ik dacht misschien dat het zoiets was, omdat hij de dieren eng vond.
Maar volgens de eigenaresse kon dat niet.
Torius het valt te proberen toch? Ik denk zelf dat zo'n pony wel 6000 euro moet opbrengen?
Tsja ik zal nog even in dit topic blijven helaas. Als iemand nog een bomproof knuffel pony (d/e maat) omgeving limburg/gelderland/brabant weet hoor ik het graag.
Adin schreef:yliljeey schreef:meestal zijn de beste hadelaren en fokkers op marktplaats te vinden
dat is dus echt flauwekul, sorry hoor.
De beste handelaren/fokkers hoeven bijna niet te adverteren, dat gaat gewoon van mond tot mond etc.
Iessie schreef:wreckh schreef:Ik heb net een heerlijke rit gemaakt op de fries, heerlijk. Lekker weer, fijne gangen, heb echt genoten.
Het paard van je instructrice, toch?
Zou het wat kunnen worden denk je?

Citaat:Zeer brave E-pony geschikt voor springen en dressuur. Een pony met een echt leeuwenhart.
Schrikt zelden en springt alles.Ideaale pony voor beginners ook voor buiten,ondanks zijn jonge leeftijd.Voor manege lessen geschikt.

Lijkt me niet echt relaxed buiten rijden (en misschien valt sterk bij deze verkopers wel onder 'nog net te houden') 
?
Dan zijn ze in mijn ogen ook niet zo heel braaf namelijk
?
Te laat
Misschien niet je type qua paard, maar heel braaf en enthousiast buiten
Maargoed, dat was ook een gokje, want ze was eigenlijk alleen in een binnenbak gereden (net zadelmak en ingereden)
.
Dan hoef je ook niet veel tijd te spenderen aan "welk budget" etc., want het budget is dan gewoon niet hoog. Je hebt dan alleen wel altijd een paard met in meerdere of mindere mate een probleem. In mijn geval hebben beide paarden een bokvoet. Als je daar echter genoeg van af weet en dit kan goed bijgehouden worden, dan hoeft het geen enkel probleem te zijn. Daarnaast hebben ze niet echt een heel eenvoudig karakter, maar dat trekt mij juist weer aan in een paard. Doe mij maar een uitdaging, als je ze leert kennen worden ze vanzelf makkelijk.
Toen wist ik dat dit echt een paard voor mij was!