Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mac schreef:Filmpje van een roedel wolven op klaarlichte dag op de Noord - Veluwe:
https://www.facebook.com/1491495363/vid ... 059370636/
Popstra schreef:Intussen draait er een mooie docu over een roedel op de Veluwe. Eersgister in premiere gegaan. Prachtig gefilmd. Kan niet anders zeggen.
Beelden van aangevroten vee laten ze uiteraard niet zien
Popstra schreef:Intussen draait er een mooie docu over een roedel op de Veluwe. Eersgister in premiere gegaan. Prachtig gefilmd. Kan niet anders zeggen.
elnienjo schreef:Popstra schreef:Intussen draait er een mooie docu over een roedel op de Veluwe. Eersgister in premiere gegaan. Prachtig gefilmd. Kan niet anders zeggen.
Dat vind ik dan weer jammer dat ze in een documentaire geen eerlijk en realistisch beeld laten zien.
Mist schreef:Die docu is met 1,2mln belasting geld gesubsidieerd door provincies Drenthe en Limburg
Bloemetje75 schreef:Oakland1990 schreef:Wolven gaan daar in principe niet rond blijven hangen als ze merken dat ze er niks mee kunnen. Verder weet ik niet hoe bang ze zijn van zon passieve wolf, ze zijn grote honden gewend hier…
Ik bedoel het stukje waarbij de wolf probeert of hij echt niet bij het opgesloten dier kan.