Anoniem schreef:Sosha schreef:Dan ben ik ook wel benieuwd.
Nou moet ik nog wel een paar maandjes wachten voordat ik daadwerkelijk met mijn zoektocht kan beginnen, maar wat denken jullie dat een redelijke prijs is voor een leuke boshobbelpony ?
Ik zoek een pony tussen de 145 en 150, beetje stevig (zelf ben ik 161 cm en 57kg)
merrie of ruin. Kleur maakt niet uit.
Gezond (wordt minimaal klinische gekeurd). Geen zomereczeem, komt in bosrijke omgeving te staan.
Hoeft niet super braaf te zijn, maar nuchter genoeg om (uiteindelijk) de weg mee op te kunnen.
Hoeft geen spectaculaire gangen of talenten te hebben, maar wel 3 fatsoenlijke basis gangen.
Onbeleerd is een optie, maar dan wel echt braaf aan de hand en in de omgang.
Ik zat zelf richting een Haflinger te denken, maar ik ben niet rasgebonden.
Tinkers vind ik meestal niets aan.
Ik ben benieuwd.
Ik heb een draver gekocht. Topbraaf, heeft al veel gezien en is nergens van onder de indruk. Daarnaast is ie ook nog eens heel knap. Heeft 3 super nette gangen, alleen de galophulp (galopperen kan hij écht goed) moet er nog goed op. Uiteindelijk heb ik maar de helft van m’n budget uitgegeven omdat ze nou eenmaal niet duur zijn. Zit misschien iets meer werk aan, maar dat is voor mij geen probleem. Maarja, je moet het maar net willen!
[ [url=m/nRclwW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn zusje reed voorheen op een draver die ruim zn punten in het L2 was en ook een L parcours prima liep en daarnaast een super buitenrittenpaard was.
Ik heb zelf ook dravers gereden met een goede galop. Je moet ze er een beetje op uitzoeken, maar je kan er een heel leuk paard aan hebben.