Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heel fijn! Voor zolang als het duurt natuurlijk, ze moet nog verschillende tanden wisselen. Maar ik weet nu iig waar ik bij haar op moet letten, bij twijfel krijgt ze eerst weer vrij totdat de dop weg is. Moet er goed alert op blijven iig, er was sowieso nog 1 kies die op korte termijn zou kunnen gaan mutsen.

), niet heel erg maar er hoopt zich soms toch wat rommel op. Dus dat peuter ik er op advies van de tandarts nu eens in de zoveel tijd uit met de tandenborstel

Daar mag je zeker weer trots op zijn!
wat een nachtmerrie. Gelukkig zijn jullie beide ongedeerd.
Snap ik, ik zou ook niet op een jong paard kruipen als er niemand bij is. Je weet maar nooit, oke het kan altijd mis gaan maar het risico is toch net iets groter. 

Fijn dat ze 't weer zo goed deed! 

Fijn dat ze op dit bitje wel goed reageert, is toch altijd maar weer afwachten.
Dan gaat Rudi officieel in training
Ik heb er echt super veel zin in
Ik ga lekker extra vroeg naar bed, dan is het eerder morgen

Maar eerst het stuur iets meer bevestigen.
Morgen huur ik weer een trailer om naar het bos te gaan
) nachtvorst is wel echt bijzonder. Meestal is het nu gewoon nog 30 graden, september langzaam koeler en oktober nachtvorst (met heel soms sneeuw). Overdag nu ongeveer 15 graden, paarden vinden het wel prettig.

. Sowieso niet verkeerd om bij die jonge paarden het gebit goed na te kijken op verzamelde voedselresten. De tanden/kiezen staan nog wat verder uit elkaar.
. Ik laat het bit nog even liggen en over een poosje nog even een keer proberen. Misschien was het toeval Zo niet, dan zit ik met een duur bit maat 11,5. Zie dat maar weer eens kwijt te raken.